Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Automobilist po F1 spolupracuje s rallye. Umělecké plakáty míří na trh

Automobilist hlásí další exkluzivní spolupráci ve světě motorsportu. Po formuli 1, jejímž je hlavním partnerem v roce oslav 70. výročí seriálu, se na uměleckých plakátech a tiscích kreativního týmu kolem manažera Pavla Turka objeví nejúspěšnější vozy z mistrovství světa v rallye. První produkty této spolupráce míří k fanouškům v pátek 4. září, tedy v den, kdy se WRC probouzí po pandemii závodem v Estonsku. Připraveno je pouze 1973 jedinečných tisků.

Mistrovství světa v rallye (WRC) plánuje v roce 2022 velkolepé oslavy svých padesátin. Proto si vedení seriálu přizvalo kreativce z Automobilist. Tým kolem úspěšného manažera s mnohaletými zkušenostmi z formule 1 Pavla Turka, který sídlí v pražských Holešovicích, je totiž ve světě motorsportu zavedenou značkou. Probíhající partnerství s F1 v roce jejího 70. výročí hovoří za vše.

„Automobilistu se v tvorbě exkluzivních uměleckých tisků s automobilovou tématikou nikdo nevyrovná. Již existující díla zobrazující vítězství Pettera Solberga ve WRC v roce 2003 a ikonickou Lancii Stratos ze sedmdesátých let, propracovaná do posledního detailu, nás přesvědčila, že Automobilist je přesně tím partnerem, kterého hledáme pro naše výročí v roce 2022. Těšíme se na všechny budoucí společné projekty,“ říká Oliver Ciesla, generální ředitel a promotér WRC.

Reklama
ČEZ

Prvním projektem WRC a Automobilistu je tisk zachycující všechny vozy, které na MS v rallye zvítězily od založení seriálu v roce 1973. K prodeji je proto připravena pouze limitovaná edice o 1973 kusech. Podobu uměleckého plakátu ke zlatému výročí WRC v roce 2022, kdy vyvrcholí spolupráce obou subjektů, by měl Automobilist představit na konci letošního roku, detaily zatím zůstávají přísně tajné.

„Z partnerství s WRC mám velkou radost. WRC a rallye mají v sobě ducha dobrodružství, s kterým se snažíme pracovat i v naší tvorbě. Pestrá škála povrchů, na kterých se závody jezdí, bude bezesporu přívalem nové inspirace pro skvělá díla a věříme, že fanouškům seriálu přineseme opravdu unikátní pohled na jejich milovaný sport. Blížící se padesáté výročí WRC je i pro nás velkou událostí,“ říká Pavel Turek, CEO Automobilist.

Spolupráce byla oficiálně oznámena u příležitosti restartu letošního seriálu mistrovství světa v rallye. Od 4. do 6. září se jede Estonská rallye, která je poprvé součástí WRC a zároveň prvním podnikem po půlroční pauze způsobené pandemií. Estonsko není pro jezdce zcela novou zastávkou. V minulosti se na trati v Tartu jezdci připravovali na slavnou Finskou rallye a v letech 2014-2016 se zde konalo mistrovství Evropy. Pokud to pandemie dovolí, na Estonskou rallye ve zkrácené sezóně naváže Rallye Turecko, Sardinská rallye v Itálii a 48. sezóna vyvrcholí podnikem v Belgii.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)