Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Živý billboard O2 motivuje: zasaďte létaky a vypěstujte si rostliny

Společnost O2 ve Velké Británii představila unikátní živý billboard, který v rámci kampaně Priority vybízí občany k ekologickému způsobu života.

Na londýnské křižovatce ulic Commercial Street a Quaker Street operátor umístil velký reklamní poutač, z něhož vyrůstá zeleň tvořící nápis Go Green. Je vyroben ze stovek stonků pistácie.

Pod billboardem se pak nachází stěna s recyklovatelnými letáky ve formátu A6 z divokých květů. Popsány jsou tezemi motivujícími k ekologickému smýšlení. Zájemci je mohou odtrhnout, doma zasadit a vypěstovat z nich rostliny.

Reklama
Know

Čtyřtýdenní kampaň podporuje projekt Priority, který zákazníkům O2 zprostředkovává zážitky v reálném i digitálním prostředí. V následujícím období jim chce pomoci utvořit „živou“ zeď i v jejich domovech.

„V posledních měsících jsme mohli vidět, jak hluboký dopad má naše chování na životní prostředí. Chceme povzbuzovat národ, aby pokračoval v šetrném způsobu životu i po návratu k normálu. Akce Go Green je navržena tak, aby zákazníky vybízela k ekologičtějšímu životnímu stylu,“ popsal Tracey Herald z O2.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)