Společnost O2 ve Velké Británii představila unikátní živý billboard, který v rámci kampaně Priority vybízí občany k ekologickému způsobu života.
Na londýnské křižovatce ulic Commercial Street a Quaker Street operátor umístil velký reklamní poutač, z něhož vyrůstá zeleň tvořící nápis Go Green. Je vyroben ze stovek stonků pistácie.
Pod billboardem se pak nachází stěna s recyklovatelnými letáky ve formátu A6 z divokých květů. Popsány jsou tezemi motivujícími k ekologickému smýšlení. Zájemci je mohou odtrhnout, doma zasadit a vypěstovat z nich rostliny.
Čtyřtýdenní kampaň podporuje projekt Priority, který zákazníkům O2 zprostředkovává zážitky v reálném i digitálním prostředí. V následujícím období jim chce pomoci utvořit „živou“ zeď i v jejich domovech.
„V posledních měsících jsme mohli vidět, jak hluboký dopad má naše chování na životní prostředí. Chceme povzbuzovat národ, aby pokračoval v šetrném způsobu životu i po návratu k normálu. Akce Go Green je navržena tak, aby zákazníky vybízela k ekologičtějšímu životnímu stylu,“ popsal Tracey Herald z O2.