„Takový jsem já.“ Jaromír Soukup vydává knihu svých komentářů a úvah

„Není napravo, nalevo, ani populisticky uprostřed. Jde vlastní cestou,“ představuje vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa, jejího vlastníka, v anotaci knihy, kterou vydává.

Byznysmen, mediální magnát, moderátor a teď i spisovatel. Jaromír Soukup se rozhodl zveřejnit své komentáře a úvahy v ucelené knižní podobě. „Čtenáři se mohou těšit na 170 stran srozumitelných a fakty podepřených názorů známé osobnosti veřejného života k rozličným tématům, která v současnosti rezonují v české společnosti,“ uvádí vydavatelství.

Titul nese název Takový jsem já. Doporučená maloobchodní cena činí 299 korun. Kniha je rozdělena do šesti souvisejících kapitol: Politika, Právo, Svoboda, Společnost a Koronavirus. A Soukup v nich prezentuje své postoje. „Bez cenzury, bez příkras.“

„Byl to Jaromír Soukup, kdo jako jeden z prvních varoval před přehnanou panikou u části veřejnosti a zkratkovitým chováním vlády. A kdo důrazně a dopředu upozorňoval na možné ekonomické dopady vládních opatření, které se následně skutečně potvrdily,“ popsalo vydavatelství Empresa Media.

„V knize čerpám ze svých zkušeností vystudovaného právníka a aktivního byznysmena, který vždy usiloval o to, stát na vlastních nohou, ale zároveň nebýt apatický vůči vnějšímu světu. Věřím, že kniha čtenáře dokáže přimět k tomu, aby nad zásadními tématy skutečně přemýšleli. Ať se mnou klidně nesouhlasí. Hlavně ale, ať přemýšlejí. Protože přesně to je klíčovým předpokladem k tomu, aby občané nebyli jen prostým příjemcem nařízení shůry,“ dodal Jaromír Soukup.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720