Agentura Leo Burnett z komunikační skupiny Publicis Groupe se stává strategickým partnerem pro marketing velkoobchodního řetězce Makro Cash & Carry ČR. Kromě strategického plánování marketingových aktivit bude Leo Burnett zodpovídat za přípravu kampaní společnosti napříč všemi komunikačními kanály.
Vítězem tendru na novou strategickou marketingovou agentur řetězce Makro se stala agentura Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe, která se vedle návrhu nové marketingové strategie postará i o její implementaci do 360° komunikace (ATL, BTL, digitální média). Komunikace bude v nadcházejícím období zahrnovat jak velké brandové, tak i taktické kampaně včetně podpory věrnostních programů a brandingu externích i interních eventů společnosti. Doba spolupráce je tři roky.
„V následujícím období bychom naše marketingové aktivity rádi posunuli o úroveň výše. Proto jsme hledali nejen kreativní agenturu, ale i strategického partnera, který bude marketingové aktivity plánovat v úzké spolupráci s nejvyšším vedením společnosti. Agentura Leo Burnett donesla kreativní framework postavený na strategii, který byl naplánován na několik let dopředu. Věřím, že koncept, který připravili, bude i díky hluboké znalosti cílové skupiny perfektně fungovat od strategických po taktické kampaně,“ komentuje Petr Olbrich, Marketing Director ze společnosti Makro Cash & Carry ČR.
„Cílem naší spolupráce s Makro je maximálně podpořit jeho obchodní růst prostřednictvím komunikačních aktivit. Součástí nového týmu, který jsme klientovi poskládali na míru z expertů z celé Publicis Groupe, jsou nejen kreativci, stratégové a media planneři, ale i datoví specialisté,“ říká Zdeněk Mikeš, Managing Director agentury Leo Burnett.
Agentura již s Makrem spolupracovala na novém oddělení masa prodejny v Průhonicích, které v červenci představila.