Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Nejodpornější reklama na auto.“ Audi stáhlo vizuál s holčičkou pojídající banán

Německá automobilka Audi se omluvila a stáhla reklamu, která vyobrazuje malou holčičku pojídající banán před propagovaným vozem RS 4. Lidé na sociálních sítích nejčastějí kritizovali její sexuální podtext, ale i že se dívka nachází v nebezpečné pozici.

„Slyšíme vaše hlasy a jsme připraveni vše napravit,“ uvedla společnost Audi v prohlášení na Twitteru. „Upřímně se za tento necitlivý obrázek omlouváme a zajistíme, že již nebude použit.“

Kontroverzní fotografii původně zveřejněnou v neděli na Twitteru provází slogan „Nechte vaše srdce bít rychleji – ve všech aspektech“. Lidé značce z koncernu Volkswagen spílali za sexuální podtext reklamy, ale i že se dítě na fotografii nachází v život ohrožující nebezpečné pozici – řidič ho nemůže vidět.

Reklama
Know

„Tohle je nejodpornější reklama na auto, jakou jsem kdy viděl. Sálá z ní nebezpečí,“ uvedl například novinář BBC Jeremy Vine.

„Pojďme to posčítat,“ napsal další z řady komentujících na Twitteru: „Červená = erotika. Sportovní auto = známka síly. Minisukně = sex appeal. Banán = falický symbol“.

Někteří uživatelé se ovšem automobilky zastávají. „Lidé, kteří se podívají na tento obrázek a shledají ho jako sexuální sugestivní, potřebují terapii. Svět se zbláznil!“ komentoval vlnu negací jeden z nich.

Audi se model RS 4 na webových stránkách společnost snaží prezentovat vůz jako rodinné auto, které je mimo jiné vybaveno automatickým brzdovým systémem.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)