Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Alza rozšiřuje sortiment: začala prodávat vína a destiláty

Alza.cz přidává do nabídky další segment. Prostřednictvím partnerského prodeje mohou od čtvrtka zákazníci na e-shopu nakoupit také nápoje. V první vlně jde o vína a destiláty, brzy však v sortimentu najdou také pivo a nealkoholické produkty jako minerální vody, limonády nebo energetické nápoje.

Lidé mohou v první fázi vybírat z téměř 700 druhů tichých vín, šampaňského a sektů z Čech, Moravy i ze zahraničí (Francie, Chile, Španělsko, Nový Zéland atd.). V nabídce je celá řada odrůd, oblastí i vinařství v různých cenových hladinách. Spolu s tím firma zalistovala i bezmála 600 druhů destilátů – od prémiových rumů, přes pálenky až po vyzrálé whisky. Prodej všech alkoholických produktů podléhá na Alze kontrole věku nakupujícího, a to jak na webu, tak i při převzetí zboží.

„Nápoje jsou další z velkých kategorií, které můžeme zákazníkům nabídnout díky našemu partnerskému programu Alza Dropshipment. Máme radost, že se nám podařilo získat silné partnery v oblasti, jež má tradiční zakotvení spíše v retailu. Letošní jaro totiž ukázalo, že obliba online nákupů roste, a to i v dříve typicky kamenných segmentech. Díky této nové spolupráci budeme moci na zvýšenou poptávku reagovat a prostřednictvím virtuálního tržiště přinášet zákazníkům to, co opravdu chtějí,“ vysvětluje místopředseda představenstva Petr Bena s tím, že v těsném závěsu po alkoholických nápojích přijdou na řadu i nealkoholické produkty jako minerální vody, limonády apod.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)