Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Uživatele v červnu zajímalo zdraví. Rostla návštěvnost bulvárních magazínů

V červnu nejvýrazněji rostla návštěvnost stránek z kategorie Zdraví, vyplývá z aktuálních dat zveřejněných NetMonitorem. Lidé je navštěvovali především na tabletech (23 %) a na klasických PC (6 %).

V červnu se rovněž zvyšoval zájem o webové stránky kategorie E-commerce, které obsahují mimo jiné weby s nabídkou práce – na tabletech o 19 % a na počítačích o 2 %. Lidi nadprůměrně zajímaly oddechové kategorie, jako jsou Bulvární magazíny (nárůst na tabletech o 2 %), Komunitní servery (nárůst o 19 % na tabletech) či Společenské magazíny (nárůst o 1 % na mobilních telefonech).

PočítačeKvěten  Červen Absolutní
změna
Relativní změna
Reální uživatelé (RU)6 980 5906 589 815-390 775-5,60%
Zhlédnuté stránky (PV)13 325 359 32311 996 955 950-1 328 403 373-9,97%
Reální uživatelé (RU) – PC doma6 927 1886 544 664-382 524-5,52%
Zhlédnuté stránky (PV) – PC doma11 417 193 5419 781 734 303-1 635 459 238-14,32%
Reální uživatelé (RU) – PC v práci1 965 9201 858 999-106 921-5,44%
Zhlédnuté stránky (PV) – PC v práci1 908 165 7832 215 221 647307 055 86416,09%
Mobilní telefonyKvěten  ČervenAbsolutní
změna
Relativní změna
Reální uživatelé (RU)5 386 6335 119 722-266 911-4,96%
Zhlédnuté stránky (PV)3 465 206 1473 275 264 219-189 941 928-5,48%
TabletyKvěten  ČervenAbsolutní
změna
Relativní změna
Reální uživatelé (RU)1 561 3581 467 232-94 126-6,03%
Zhlédnuté stránky (PV)286 900 460256 342 231-30 558 229-10,65%
Zdroj: NetMonitor, květen a červen 2019.

Nejnavštěvovanějšími kategoriemi z klasických počítačů byly v červnu dle absolutních čísel domovské stránky portálů (5,5 milionu RU), Zpravodajství (4,8 milionu), Databáze a katalogy (4,5 milionu), Komunikační služby (4,4 milionu) a E-commerce prodej (3,9 milionu). Z mobilních telefonů uživatelé nejvíce navštěvovali Zpravodajství (4,3 milionu RU), Bulvární magazíny (3,9 milionu), Databáze a katalogy (3,8 milionu), E-commerce prodej (3,8 milionu) a Magazíny zaměřené na ženy a módu (3,6 milionu RU).

Reklama
ČEZ

Uživatelé tabletů se zajímali rovněž o Zpravodajství (847 tisíc RU), dále o domovské stránky portálů (793 tisíc), Bulvární magazíny (614 tisíc), E-commerce prodej (577 tisíc) a Databáze a katalogy (524 tisíc).

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)