Za nejdelší tištěnou infografikou se musíme vydat necelý rok do historie. Na podzim ji publikovaly německé noviny B.Z. Na 215 centimetrech byla popsána slavná televizní věž v Berlíně, opačná strana patřila reklamě na Ferrero.
368 metrů vysoká ikonická stavba Berliner Fernsehturm slavila 50leté výročí svého otevření. A při té příležitosti berlínský lokální deník B.Z. připravil mimořádnou přílohu, která se svými rozměry stala rekordní. Zatímco šířka odpovídala standardnímu novinovému rozměru dvoustrany, na výšku měřila 215 centimetrů.
Ne „nekonečném“ listě bylo vyobrazena podoba oblíbené turistické stavby s informacemi o její historii, vzhledu, parametrech a významu.
Nevšedního rozměru přílohy využila společnost Ferrero, která na opačné straně publikovala taktéž rekordně dlouhou reklamu – na produkt Duplo. Firma mohla elegantně připomenout, že Duplo bylo v rámci propagace zároveň vyrobeno jako nejdelší pralinka světa.
Podívejte se, jak rekordní inforgafika, za níž ji označil Německý ústav pro rekordy, vypadá.