Reklama
Megaboard

„Nabídky dostáváme každý den.“ Dermacol se rozhlíží po obchodu v centru Prahy

Ekonomické dopady pandemie koronaviru na centrum hlavního města způsobují problémy některým nájemcům. Je to ale příležitostí pro kosmetickou firmu Dermacol Prague, která se dosud marně snažila o získání vlastní prostor.

Tuzemské jedničce na trhu s dekorativní kosmetikou, společnosti Dermacol, by se díky pandemii koronaviru mohl splnit sen o vlastním obchodu v centru Prahy. Nedostatek turistů totiž některým nájemcům způsobuje problémy a pronajímatelé se rozhlížejí po náhradě.

„Dokonce dostáváme skoro každý den nějaké nabídky, tak myslím, že budeme mít pro novou prodejnu z čeho vybírat,“ říká v rozhovoru pro časopis Marketing a Media Věra Komárová, šéfka značky, která společnost Dermacol řídí a vlastní spolu s manželem Vladimírem Komárem od roku 2002.

„Vždy jsme měli vizi vlastní prodejny na Staroměstském náměstí nebo na podobném místě. Bylo ale prakticky bez šance tam sehnat prostory. V tom mohou být ekonomické dopady pandemie v podstatě příležitostí,“ dodává Komárová s tím, že podnikání společnosti Dermacol není postaveno na turistech, a tak se na jejích výsledcích koronakrize neprojevuje tak drasticky. Na tuzemském trhu jsou tržby ve srovnání s loňským rokem dokonce o čtyři procenta vyšší. „Jsme značka, která tu bude za deset let, i kdyby přišla další pandemie. Už jenom tím pronajímateli poskytujeme jakousi záruku, že do roka neodejdeme,“ pokračuje Komárová. Dermacol má aktuálně dvanáct prodejen v Česku a na Slovensku, z toho v Praze jsou tři v obchodních centrech Palladium, Quadrio a Atrium Flora.

Pandemie má na druhou stranu vliv na expanzi firmy v zahraničí. Zkomplikovala například plány na otevření showroomu v Brazílii, kde má Dermacol od března vlastní pobočku. Zdrží se i otevření dalšího showroomu v USA. Na některých ze zhruba sedmdesáti trhů, kde společnost své výrobky prodává, se ale daří distribuci významně rozšiřovat. „Tento rok je pro nás asi nejdůležitější exportní partner Polsko, kde jsme se dostali do 1400 Rossmanů, poprvé tam pouštíme televizní reklamu na rtěnky. V Rumunsku jsme také letos převzali od partnera distribuci v drogeriích DM,“ uzavírá Komárová.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále