Společnost dm drogerie markt si pro zajištění mediální komunikace vybrala brněnskou PR a marketingovou agenturu Lesensky.cz. Dlouhodobou spolupráci zahajují v návaznosti na realizaci úspěšné komunikační kampaně k tématu domácí beauty péče, která reagovala na důsledky pandemie.
Agenturní tým pro značku dm komplexně zaštítí komunikační servis směrem k médiím. Kromě zvyšování povědomí o brandu jako o leaderovi na trhu v oblasti péče o zdraví a krásu bude přicházet také s celospolečenskými tématy. „Spolupráce s tak výrazným brandem, jako je právě značka dm drogerie, nás velmi těší. O to více, že vedle samotné značky a produktů přesahuje komunikace i do aktuálních témat, jako je například trvalá udržitelnost, což je pro náš PR tým další skvělá příležitost,“ komentuje majitel a zakladatel Lesensky.cz Petr Lesenský.
Společnost dm drogerie markt si spolupráci s agenturou Lesensky.cz vyzkoušela již na květnové kampani zaměřené na domácí beauty péči. Kampaň reagovala na stále se měnící situaci okolo omezování a dočasného uzavírání kosmetických salónů a kadeřnických služeb v době koronakrize a popsala trend změny poptávky po tomto sortimentu v drogeriích.
Cílem jarní kampaně bylo rozšířit debatu o domácí beauty péči a rovněž upozornit na privátní produkty společnosti. „S agenturním týmem jsme během několika dnů vytvořili kampaň, jejíž dosah v médiích nás příjemně překvapil. Na spolupráci jsme oceňovali rychlou komunikaci a schopnost okamžitě reagovat na stále se měnící podmínky. Těšíme se proto i na další spolupráci, od které si slibujeme rozšíření pozitivního vnímání naší značky a zvýšení pestrosti témat, se kterými je brand spojován,“ říká manažer pro komunikaci dm drogerie Jiří Peroutka.
O agentuře Lesensky.cz
Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti vystavěla na seriózním vztahu s novináři a zručné práci s informacemi. V současné době se agentura specializuje na komplexní marketingové služby, které propojuje s moderním PR díky svému konceptu PR 360®. V roce 2017 agentura spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Od roku 2019 je rovněž členem světové sítě agentur Public Relations Network s exkluzivitou pro Česko a Slovensko.
O Public Relations Network
PRN je jednou z největších mezinárodních sítí nezávislých PR agentur z 30 zemí světa s více než 80 kancelářemi ve městech na pěti kontinentech. Špičky v oboru z jednotlivých zemí propojuje od roku 1995. Na pravidelných setkáních členové sdílejí své zkušenosti se sestavováním mediálních kampaní a v rámci spolupráce připravují pro klienty prezentace s celosvětovým dosahem.