Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Začátek další éry.“ DVTV vybrala od diváků 9,7 milionu na svůj rozvoj

Internetová televize DVTV vybrala pro svůj další rozvoj na crowdfundingové platformě Hithit 9,7 milionu korun. Podpořilo ji celkem 9 265 lidí.

Sbírka, jejíž cílovou částkou bylo 750 tisíc korun, skončila ve čtvrtek 11. června. Nakonec se podařilo získat třináctkrát více, než si televize stanovila. 9 738 489 Kč překonalo všechny předešlé rekordy na Hithit.com.

„Děkujeme vám všem, kdo jste se stali členy našeho kmene. A děkujeme i vám, co nás denně sledujete a podporujete. Jsme hrdí a vděční, že máme takové diváky a fanoušky. Ale tohle je teprve začátek další éry DVTV,“ napsala na Facebook DVTV.

Reklama
ČEZ
https://www.facebook.com/DVTV.cz/photos/a.1437287356520266/2592676977647959/?type=3&theater

Lidé si v rámci podpory „kupovali“ například obsah bez reklam, vědomostní hru „Pije pan prezidente?!“, hrnky DVDV, účast na rozhovorech či jen tak děkovali.

Moderátoři pořadu Daniela Drtinová, Martin Veselovský a Emma Smetana si na podporu kampaně při dosažení částky pěti milionů obarvili vlasy na růžovo.

DVTV plánuje zavést placené rozhovory bez reklam, podcasty a nový web. Jde o druhou akci tohoto typu, kterou DVTV žádala své diváky o peníze. Poprvé to bylo před pěti lety, kdy usilovala rovněž o 750 tisíc korun. Tehdy vybrala dva miliony.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu