Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Už víte, co přihlásíte do letošních cen Effie? Soutěž se otvírá 26. června

Práce do soutěže o nejefektivnější marketingovou kampaň Effie je možné přihlašovat od 26. června. Také letos budou pořadatelé vyhledávat inspirativní kampaně sami.

„Opět oslovíme přihlašovatele i napřímo, respektive půjdeme cestou proaktivního vytipování kampaní, které by jistě neměly v Effie chybět,“ uvádí pro MaM Ondřej Novák, výkonný ředitel Asociace mediálních agentur (ASMEA).

V letošním ročníku se objeví plnohodnotné kategorie Aktivační marketing, Obsahový/content marketing, Direct marketing, Business Tranformation a nově také kategorie PR, kterou zastřeší APRA (Asociace public relations). Každá z oborových kategorií bude mít také vlastí porotu. „Složení poroty zveřejníme v průběhu týdne. Porota bude tentokrát ‚mezinárodní‘, neboť jejím členem bude také zástupce slovenského trhu,“ říká Ondřej Novák.

Reklama
Know

Partnerem letošního ročníku je znovu TV Prima. „Partnerství navíc prohloubíme a to jak po mediální stránce, tak po stránce realizační. Nesmíme zatím ani naznačovat, ale to snad říct můžeme, že Gala večer bude opravdu Prima,“ dodává Novák. Výzkumným partnerem Effie zůstává sdružení výzkumných agentur SIMAR, které také udělí cenu za Nejlepší využití dat.

Přihlašovatelé budou moci načerpat informace o soutěži a jejích podmínkách v rámci webináře s názvem „Novinky v EFFIE, termíny a vůbec vše o EFFIE prakticky a stručně“, který se uskuteční online 23. června. Další školení s názvem „Jak co nejlépe napsat, respektive dopsat přihlášku: tipy a triky“, které bude čistě praktické, pak proběhne v druhé polovině července. Seznam přihlášek se zavře 9. srpna, shortlist prací pořadatelé zveřejní 21. září. Konference Effie se letos uskuteční v rámci letošní největší marketingové akce Forum Media 20. října. Gala večer, tj. slavnostní vyhlášení je plánováno na přelom října a listopadu. Přesný termín bude zveřejněn co nejdříve.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)