Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spolupráce jedniček na trhu. 21 tisíc e-shopů ze Shoptetu může prodávat přes Alzu

Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet svým zákazníkům nově poskytuje možnost prodávat zboží přes největší český internetový obchod Alza.cz. Napojit se na tzv. Alza Dropshipment mohou díky doplňku Alza Expando. Alza pro ně zajistí kompletní zpracování objednávky, zákaznický servis, vratky či reklamace, nabízí ale také IT podporu. Alza ročně eviduje 185 milionů návštěv a obrat ve výši 29 miliard korun. Plaftormu Shoptet využívá 21 tisíc e-shopů s ročním obratem 28 miliard.

„Napojení na Alzu Shoptet nabízí zhruba 21 tisícům e-shopů, které využívají naše řešení, obrovský potenciál ke zvýšení jejich prodejů. Doplněk je vhodný zejména pro dodavatele, kterým se tak vedle prodeje přes vlastní internetový obchod otevírají další možnosti. Mohou s Alzou synchronizovat svůj sklad, ručně spravovat produkty, expedovat objednávky nebo tisknout štítky pro sledování zásilek,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Stovky milionů návštěv ročně

Shoptet již pro své zákazníky v minulosti připravil také doplněk pro propojení s globálním tržištěm Amazon. Propojením s Alzou mohou své zboží nabízet dalším zákazníkům, kteří v jejím e-shopu ročně vygenerují 185 milionů návštěv.

Reklama
ČEZ

„Od spolupráce se společností Shoptet si slibujeme výrazné usnadnění napojení na náš systém a tím tedy i jeho otevření po větší množství obchodů a dodavatelů. Partnerský prodej má pro nás velký potenciál, umožňuje nám totiž rozšířit sortiment i o segmenty, které by jinak Alza nemohla zákazníkům nabízet, například kvůli specifickým požadavkům na skladování,“ říká Petr Bena, obchodní ředitel Alza.cz.

Prodej ze skladů partnerů

Alza partnerským e-shopům nabízí síť více než dvou tisíc výdejních míst, call centrum dostupné nonstop nebo rychlé způsoby doručení. Nový doplněk také poskytuje pravidelné týdenní a měsíční reporty. Partneři tak musí zajistit jen vlastní skladové zásoby a expedici objednávek přímo k zákazníkům. Dropshipment, tedy doručování objednávek přímo ze skladů dodavatelů, umožňuje nabízet větší sortiment bez nutnosti nadále rozšiřovat vlastní skladové prostory.

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)