Seriál Ulice obnovuje natáčení. Herci podstoupili test na koronavirus

Ve čtvrtek 18. 6. se v pražské Hostivaři znovu otevřely brány ateliérů seriálu Ulice. Herci a štáb seriálu se opět potkali po dvou měsících nucené koronavirové pauzy. Během natáčení musí dodržovat nejpřísnější hygienická a bezpečnostní opatření.

Každý účastník obnoveného natáčení Ulice byl v předstihu otestován na COVID-19. „Počítali jsme s variantou, že se nákaza u některého z účastníků může objevit a budeme muset narychlo měnit natáčecí plány. To se naštěstí nestalo, protože veškeré provedené testy byly negativní,“ konstatovala výkonná producentka seriálu Ulice Janka Maršíková.

Natáčení aktuálně probíhá ve speciálním režimu a všichni účastníci musí dodržovat přísná hygienická opatření. Herci se například nepotkají v šatně ani maskérně. Stolky jsou rozděleny plexisklem. A štáb nosí kromě roušek také speciální ochranné štíty, které pro Ulici navrhl Jan Šrámek, tatínek Felixe Šrámka, který je jedním z dětských herců Ulice. 

„Po prvním dnu mohu s jistotou říct, že přísná opatření, která musíme všichni dodržovat sice ovlivňují náš osobní komfort, ale na samotné natáčení nemají velký vliv. Nepohodlí nám vyvažuje báječná atmosféra, která tu panuje. Po 15 letech jsme už možná víc rodina než kolegové. Takže máme radost, že můžeme být opět spolu a dělat to, co nás baví,“ řekla Maršíková. „Jsme odpočatí, plní síly a pokračujeme tam, kde jsme před karanténou skončili. Může se stát, že diváci v příští sezóně poznají, že se nám za ty dva měsíce někteří herci trochu proměnili. Snad nám to odpustí. Ostatně i při běžné vysílací pauze, která probíhá každoročně o prázdninách, se nám podobné věci někdy stávají,“ dodala.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)