Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šéf D&AD odstoupil. Kvůli „dramatickým“ dopadům koronaviru

Generální ředitel D&AD Patrick Burgoyne podal výpověď. Učinil tak v důsledku krize, kvůli níž mělo dojít k „dramatické“ restrukturalizaci společnosti a propouštění.

Britská charitativní organizace podporuje projekty v oblasti designu a reklamy, zejména však udílí prestižní marketingová ocenění D&AD Pencils. Protože se jí však významně snížily během pandemie příjmy, vytvořila krizový plán, který má D&AD umožnit pokračovat v činnosti. Společnost dle svého vyjádření plánuje „významné snížení počtu zaměstnanců“.

Burgoyne, který v čele usedl v září 2019 a 20 let byl redaktorem Creative Review, se podle oficiálního vyjádření D&AD vzdal své funkce nesobecky a dobrovolně. Pozici po něm převezme Dara Lynchová, která byla 12 let hlavní vedoucí provozu. Zbytek týmu zatím zůstává beze změny.

Reklama
MMcite

Připomeňme, že hlavní zdroj příjmů společnosti soutěž D&AD Pencils byla letos zrušena. „Musíme si zachovat odstup a střízlivý pohled na situaci. Naší prioritou je zdraví a pohoda lidí,“ uvedli pořadatelé v prohlášení na svých stránkách.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)