OBRAZEM: Plesnivý Whopper ovládl reklamní a designovou soutěž The One Show 2020

Reklama na hamburger Whopper od společnosti Burger King se stala velkým vítězem na cenách The One Show 2020, udělovaných za reklamu a design.

Porota složená z více než 200 kreativců kampaň „Moldy Whopper“ vytvořenou agenturami INGO Stockholm, David Miami a Publicis Bukurešť vybrala jako nejlepší v kategoriích film, OOH, tisk. Celkem vyhrála 18 zlatých tužek. I díky této kampani byla agenturou roku vyhlášena David
Miami.

Prestižní ocenění Penta Pencil pro agenturu a firmu, které společně v uplynulých pěti letech vytvářely skvělý kreativní obsah, získaly McCann New York a Microsoft. Produkční firmou roku je Smuggler. Do soutěže bylo letos přihlášeno téměř dvacet tisíc prací ze 71 zemí. Burger King také oznámil, že od 28. června spouští se sítí TikTok Whopper Dance Challenge.

Tvůrci TikToku, Loren Gray a Avani Gregg, zveřejnili taneční videa na svých
stránkách a vyzvali uživatele k vlastním kreacím.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345