V celosvětové soutěži Shop! Awards 2020 byla oceněna česká kreativní agentura Wellen za práci pro Nike Czech.
Shop! Awards už 62. rokem vyhlašuje nejepší marketingová díla v oboru maloobchodu a designu. Letos uspělo spojení Wellen Retail Experience a Nike v jedné ze sedmnácti vyhlašovaných kategorií Global – Hračky, sport a móda.
Kampaň nese název „Zpátky ke kořenům: Nike představuje Free 5.0“. Prodejce u vstupu vystavuje boty vedle jejich dřevěných replik, které mají odkazovat na návrat k přírodě a přirozenosti pohybu.
„Děkujeme Shop! Global Awards, děkujeme týme, děkujeme Nike!“ oslavoval úspěch na sociální sítí LinkedIn Petr Šimek, ředitel společnosti Wellen.
Soutěž letos probíhá pouze virtuální formou a kromě Global Awards jsou udělovány rovněž ceny Design Awards a OMA Awards, které přijdou na řadu ve středu.
Na všechny nominované se můžete podívat zde.