„Bez lidí neexistují kampaně ani ocenění.“ Festival Golden Drum se ruší

Každoroční Golden Drum Festival, na kterém jsou oceňovány nejlepší projekty v oblasti kreativní reklamy, se letos konat nebude. Důvodem je dlouhodobý zákaz pořádání akcí s masovou účastí nařízený slovinskou vládou, uvedli pořadatelé ve vyjádření.

V loňském roce si čeští marketéři z celosvětové soutěže odnesli hned devět ocenění, letos žádné další nepřidají. „Domníváme se, že zrušení festivalu je s ohledem na bezpečnost v zájmu všech zúčastněných stran,“ sdělili zástupci Gold Drum. Další ročník události je tak na programu až 13. října 2021.

https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/posts/2984920881544323?xts[0]=68.ARBYwkUmsCLLlmdNBE5eZRKNTrUjLa2M_DQSnnLhz79_aywSaGQZE9sDOFHFMZ0q7tVkPWZEnL8qnZQpuFlcc4O30QtNZ0YgxuwEwZE13nQJydgky8onILabN4B4PLx9B5_lOVrieHBK9iuIIJSntVJhcG5OViL4_ckFvNHoEPMRYX1f18DoPAh4cMcfOkMiPlvmKHF6kkYwXeFcod_tCZvsyWiEYNcssxO-EbvIqv-RslxlcEoGZK7hs1FYjZtDOBcFdfLaRWXvXiIiCWjbAs6A0CwcC3sfojB-9XSj2iaqmUtqbhTVEPTgJFdtZPNgybM9hDcf55LmKhlntDdRpW5LDA&tn=-R

„Festival v průběhu let překonal mnoho nejrůznnějších výzev, ale žádná nebyla tak významná, jako ta letošní. Přehodnotili jsme naše priority a zaměřili se na základní, lidské hodnoty. Bez lidí neexistují žádné kampaně ani ocenění,“ uvedl prezident akce, která se koná pravidelně od roku 1993, Mojca Briščik.

„Zrušení neznamená, že neoslavíme to nejlepší a nejodvážnější, co se za 12 měsíců v reklamě urodilo – v roce 2021 oceníme práce za dvouleté období,“ dodala Polona Simšičová, Festival CEO.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

ČSOB kampaň
Philips Fixables
Barbora Průša
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345