Každoroční Golden Drum Festival, na kterém jsou oceňovány nejlepší projekty v oblasti kreativní reklamy, se letos konat nebude. Důvodem je dlouhodobý zákaz pořádání akcí s masovou účastí nařízený slovinskou vládou, uvedli pořadatelé ve vyjádření.
V loňském roce si čeští marketéři z celosvětové soutěže odnesli hned devět ocenění, letos žádné další nepřidají. „Domníváme se, že zrušení festivalu je s ohledem na bezpečnost v zájmu všech zúčastněných stran,“ sdělili zástupci Gold Drum. Další ročník události je tak na programu až 13. října 2021.
„Festival v průběhu let překonal mnoho nejrůznnějších výzev, ale žádná nebyla tak významná, jako ta letošní. Přehodnotili jsme naše priority a zaměřili se na základní, lidské hodnoty. Bez lidí neexistují žádné kampaně ani ocenění,“ uvedl prezident akce, která se koná pravidelně od roku 1993, Mojca Briščik.
„Zrušení neznamená, že neoslavíme to nejlepší a nejodvážnější, co se za 12 měsíců v reklamě urodilo – v roce 2021 oceníme práce za dvouleté období,“ dodala Polona Simšičová, Festival CEO.