Zemětřesení v Economii: šéfem iHNed.cz je Kreč, končí magazíny Ego! a Moderní řízení

Economia ohlásila řadu změn. Server iHNed.cz nově vede šéfredaktor Luboš Kreč, od června pak vydavatelství přestane s výrobou měsíčníku Moderní řízení a samostatně nebude vycházet ani víkendová příloha Hospodářských novin Ego!

„Hlavním úkolem nového šéfredaktora je maximálně využít příležitosti, které odkryla současná krize,“ uvedla ředitelka redakcí Economie Zuzana Kleknerová na adresu Luboše Kreče.

„Nacházíme se v pro média kritické době, ve které nás čekají výzvy, ale hlavně příležitosti, jak lidem poskytnout ještě lepší informační a obsahovou službu. A s tím do toho jdu – udělat z iHNedu nejinovativnější a nejlepší byznysový web v Česku,“ uvedl Kreč, který ve funkci nahradil Filipa Černého.

Ten doposud působil v newsroomu Economie. Mimo jiné řídil čtvrtletní Speciál Hospodářských novin. Pracoval také ve Forbesu, na iDnes.cz a v Týdnu. Známý je i jako autor knihy Uprchlíci a zachránci.

Mediální dům mimo server iHNed.cz provozuje například zpravodajský web Aktuálně.cz, vydává Hospodářské noviny, týdeníky Ekonom či Respekt. Nyní se ovšem rozhodl zrušit tištěný manažerský měsíčník Moderní řízení a  přílohu Hospodářských novin (HN) Ego!

„Obsah obou titulů redakce z větší části integruje do ostatních produktů vydavatelství,“ uvedl pro Mediář.cz mluvčí Economie Jakub Kašpar. Předplatitelům Moderního řízení vydavatelství nabídne jako náhradu týdeník Ekonom, který se částečně s magazínem tématicky prolíná. Místo páteční přílohy HN Ego! budou noviny rozšířeny o nový sešit, který funkci časopisu převezme.

Economia zároveň změnila den distribuce lifestylové měsíční přílohy HN Proč ne?! Místo čtvrtka bude vycházet v pátek.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345