Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pilsner Urquell zákazníkům hospod zaplatí první pivo. „Chceme jim tak poděkovat“

Od 25. května se naplno obnovuje provoz hospod a restaurací. Jejich znovuotevření podpoří plzeňský pivovar akcí „První pivo je na nás“. Akcí chce pivovar poděkovat štamgastům za věrnost a podpořit hospody v jejich restartu. Plzeňský pivovar takto hodlá milovníkům piva načepovat celkem milion piv a podpořit tímto krokem hospody v jejich nastartování.

„Naše ekonomika i celá společnost potřebují nové impulsy a podporu. Věděli jsme, kdy se zastavit a zůstat doma – ale víme také, že je potřeba zase uvést vše do pohybu,“ vysvětluje Václav Berka, emeritní sládek Plzeňského Prazdroje.

Každý, kdo si objedná pivo v hospodě nebo restauraci, kde se se čepuje Pilsner Urquell, dostane další pivo na účet pivovaru. O posezení s přáteli u dobrého čepovaného piva bude nejspíš velký zájem, čemuž nasvědčuje situace po otevření zahrádek. „Uplynulé týdny byly pro naši hospodu náročné, i když nám částečně pomohl prodej přes okénko nebo štamgasti, kteří si koupili voucher v projektu Zachraň hospodu. Sám už se ale nemůžu dočkat, až si zase stoupnu za pípu a budu moci svým hostům načepovat pořádné pivo jako dřív,“ říká Simon Balonek, vítěz soutěže Master Bartender z pražské hospody U Kruhu.

Reklama
Know

Akci „První pivo je na nás“ mohou restaurace uspořádat kdykoli v termínu od 25. května do 7. června podle toho, kdy mají v plánu otevřít a kdy budou na akci pro štamgasty připraveni.

Koncept Kde se pivo čepuje, svět se zase točí a integrovanou komunikační kampaň vytvořila agentura Triad Advertising v spolupráci s produkcí STINK Films. Režie spotu se ujal Jakub Jirásek, fotografem kampaně je Jiří Faix.

https://youtu.be/edprHLbS8CU
https://youtu.be/k6tK6BhE0EY

„Vytvořili jsme největší pozvání na pivo, abychom poděkovali Čechům a Slovákům a zároveň podpořili pozitivní náladu. Naše národy byly v mnohém vzorem pro ostatní země. Když bylo třeba, tak jsme dokázali svůj svět zastavit,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Petra Jankovičová z Triadu. „Teď ale přišel čas ho znovu rozhýbat. Protože kde se pivo čepuje, svět se zase točí.“

Kampaň proběhne ve dvou fázích v televizi a online. V pondělí 25.5., tedy v den znovuotevření hospod, také na titulních stránkách významných deníků v Česku. Mediální plánování má na starosti agentura Wavemaker.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)