Pilsner Urquell zákazníkům hospod zaplatí první pivo. „Chceme jim tak poděkovat“

Od 25. května se naplno obnovuje provoz hospod a restaurací. Jejich znovuotevření podpoří plzeňský pivovar akcí „První pivo je na nás“. Akcí chce pivovar poděkovat štamgastům za věrnost a podpořit hospody v jejich restartu. Plzeňský pivovar takto hodlá milovníkům piva načepovat celkem milion piv a podpořit tímto krokem hospody v jejich nastartování.

„Naše ekonomika i celá společnost potřebují nové impulsy a podporu. Věděli jsme, kdy se zastavit a zůstat doma – ale víme také, že je potřeba zase uvést vše do pohybu,“ vysvětluje Václav Berka, emeritní sládek Plzeňského Prazdroje.

Každý, kdo si objedná pivo v hospodě nebo restauraci, kde se se čepuje Pilsner Urquell, dostane další pivo na účet pivovaru. O posezení s přáteli u dobrého čepovaného piva bude nejspíš velký zájem, čemuž nasvědčuje situace po otevření zahrádek. „Uplynulé týdny byly pro naši hospodu náročné, i když nám částečně pomohl prodej přes okénko nebo štamgasti, kteří si koupili voucher v projektu Zachraň hospodu. Sám už se ale nemůžu dočkat, až si zase stoupnu za pípu a budu moci svým hostům načepovat pořádné pivo jako dřív,“ říká Simon Balonek, vítěz soutěže Master Bartender z pražské hospody U Kruhu.

Akci „První pivo je na nás“ mohou restaurace uspořádat kdykoli v termínu od 25. května do 7. června podle toho, kdy mají v plánu otevřít a kdy budou na akci pro štamgasty připraveni.

Koncept Kde se pivo čepuje, svět se zase točí a integrovanou komunikační kampaň vytvořila agentura Triad Advertising v spolupráci s produkcí STINK Films. Režie spotu se ujal Jakub Jirásek, fotografem kampaně je Jiří Faix.

https://youtu.be/edprHLbS8CU
https://youtu.be/k6tK6BhE0EY

„Vytvořili jsme největší pozvání na pivo, abychom poděkovali Čechům a Slovákům a zároveň podpořili pozitivní náladu. Naše národy byly v mnohém vzorem pro ostatní země. Když bylo třeba, tak jsme dokázali svůj svět zastavit,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Petra Jankovičová z Triadu. „Teď ale přišel čas ho znovu rozhýbat. Protože kde se pivo čepuje, svět se zase točí.“

Kampaň proběhne ve dvou fázích v televizi a online. V pondělí 25.5., tedy v den znovuotevření hospod, také na titulních stránkách významných deníků v Česku. Mediální plánování má na starosti agentura Wavemaker.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC