Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hořkosladký čaj pro kritiky Pavlíny z MasterChef. „Přijďte zchladit emoce,“ vyzývá BB

Řetězec rychlého občerstvení Bageterie Boulevard v reakci na záplavu kritickým komentářů na sociálních sítích směrem k bagetě Pavlíny Lubojatzky (i její osobě) zařadila do své nabídky speciální ledový čaj s příchutí Extra Sour&Bitter, který má být primárně určen všem „zahořklým a vykyslým“.

Bageterie v kampani vyzývá ty, kteří nejsou spokojeni s Pavlíniným vítězstvím, aby přišli zchladit svoje emoce a dali šanci Vítězné bagetě, k níž si mohou koupit právě limitovanou edici ice tea za jednu korunu. 

Limitovaná edice hořkokyselého ice tea je součástí kampaně „Hej ty, už žádný hejty!“. Jejím cílem je reagovat s nadsázkou na někdy přehnané emoce, které se vyrojily po vítězství Pavlíny Lubojatzky ve výzvě soutěže MasterChef Česko a uvedení její bagety na pulty Bageterie Boulevard. Samotný ledový čaj je ochucen zázvorem a bitter sirupem z červených pomerančů. Jeho vývoj a uvedení na pulty stihla Bageterie v sedmi dnech. 

Reklama
Know

„Ice tea Extra Sour&Bitter je reakcí na hořkokyselou komunikaci ohledně Vítězné bagety, a to nejen na našem Facebooku. Chtěli bychom pozvat všechny, kteří hejtují, aby se přišli zchladit touto limitovanou edicí ledového čaje, zkusili objektivně zhodnotit chuť bagety a dali jí šanci,“ říká Martina Hájková, marketingová manažerka Bageterie Boulevard.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)