Od pondělí se do soutěže AdForum PHNX mohou hlásit projekty z kreativních disciplín oblasti PR. 9. července budou online oceněny nejlepší reklamní projekty uplynulých 12 měsíců.
Letošní ročník je pojatý jako pocta vzepření reklamní tvořivosti koronavirové krizi. „Domníváme se, že naše odvětví si i přes současnou situaci zaslouží oslavit nejlepší díla,“ uvedli pořadatelé. „Žádáme tak agentury, značky i jednotlivce, aby svá povedená díla zapojili.“
Soutěž je otevřena reklamním a mediálním agenturám, produkčním společnostem, designérským studiím, fotografům, nezávislým tvůrcům, inzerentům a dalším. Podmínkou účasti je, aby jimi vytvořené kampaně proběhly mezi květnem 2019 a červnem 2020 a přihlášky byly schváleny klienty.
Zájemci se mohou do AdForum PHNX registrovat zdarma od 18. května. Porota bude mezi 12. a 26. červnem vybírat nejlepší práce z 25 kategorií, vítěze pak vyhlásí 9. července.
V početné porotě bude za Česko zasedat Vladimír Bystrov z APRA (Asociace public relations) a agentury Bison & Rose.
Společnost AdForum, pořadatel soutěže, je partnerem časopisu Marketing & Media. Prezentuje práce z oblasti reklamy a funguje také jako jejich archiv.