Reklama
Megaboard

AdForum ocení nejkreativnější reklamy roku. Ceny PHNX předá v červenci

Od pondělí se do soutěže AdForum PHNX mohou hlásit projekty z kreativních disciplín oblasti PR. 9. července budou online oceněny nejlepší reklamní projekty uplynulých 12 měsíců.

Letošní ročník je pojatý jako pocta vzepření reklamní tvořivosti koronavirové krizi. „Domníváme se, že naše odvětví si i přes současnou situaci zaslouží oslavit nejlepší díla,“ uvedli pořadatelé. „Žádáme tak agentury, značky i jednotlivce, aby svá povedená díla zapojili.“

Soutěž je otevřena reklamním a mediálním agenturám, produkčním společnostem, designérským studiím, fotografům, nezávislým tvůrcům, inzerentům a dalším. Podmínkou účasti je, aby jimi vytvořené kampaně proběhly mezi květnem 2019 a červnem 2020 a přihlášky byly schváleny klienty.

Zájemci se mohou do AdForum PHNX registrovat zdarma od 18. května. Porota bude mezi 12. a 26. červnem vybírat nejlepší práce z 25 kategorií, vítěze pak vyhlásí 9. července.

V početné porotě bude za Česko zasedat Vladimír Bystrov z APRA (Asociace public relations) a agentury Bison & Rose.

Společnost AdForum, pořadatel soutěže, je partnerem časopisu Marketing & Media. Prezentuje práce z oblasti reklamy a funguje také jako jejich archiv.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále