Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Retail Summit bude online. „Ukážeme trendy, které přetrvají i po pandemii“

Poprvé a formou živého přenosu proběhne konference Retail Summit Action. Jejím tématem je Mimořádná doba působící jako katalyzátor změn. Vystoupí během ní klíčoví zástupci maloobchodu a inovátoři.

Akce, kterou pořádá agentura Blue Events ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR a poradenskou společností BCG proběhne 5. května. Vystoupí během ní klíčoví zástupci maloobchodu a zejména inovátoři, kteří se chopili příležitosti a inspirují ostatní. Jsou mezi nimi například Tomáš Vala ze SIKO koupelny a kuchyně, a Petr Bena z Alza.cz, Tomáš Čupr z Rohlik.cz, Jakub Kováč z Mall.cz či Tomáš Mráz z Plzeňského Prazdroje.

Téma konference Retail Summit Action, jíž moderuje Martin Veselovský z DVTV, vychází z toho, že některé ideje a projekty, které obchodníci plánovali za měsíce či roky, se staly realitou během pár týdnů nebo dokonce dnů. Maloobchod je zároveň významným pomocníkem při zvládání současné epidemie. Klíčovou roli přitom hraje propojený ekosystém nového retailu. „Jde hlavně o nové formy spolupráce mezi různorodými subjekty, akceleraci využití on-line platforem, automatizaci výroby i logistiky, vysokou míru flexibility i využití bezkontaktních plateb,“ říká Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, jeden z řečníků Retail Summit Action.

Reklama
ČEZ

Aktuální krizová situace přináší řadu otázek, na které budou řečníci hledat odpovědi ve svých příspěvcích i během diskuse. Řešit se bude, co pro nás jako společnost a business komunitu současná krize znamená, za co budou lidé chtít v budoucnu utrácet, čemu budou věřit i jak se dopracovat ke scénářům budoucího vývoje.

„Jsme přesvědčeni, že osobní setkání nelze ničím nahradit. Nicméně i za výjimečných podmínek nouzového stavu chceme aktuálně nabídnout fakta, názory, příklady a živé interaktivní debaty lidí, kteří se aktivně zasazují o nové cesty v maloobchodním podnikání. Ukážeme příležitosti a trendy, které budou zásadní pro byznys a přetrvají i poté, co tato pandemie odezní,“ říká Barbora Krásná z Blue Events.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)