S rouškami a v rukavicích. Bageterie Boulevard spouští vlastní rozvoz

Bageterie Boulevard od středy 25.3. v Praze a Plzni spouští vlastní rozvoz pod názvem BB Domů. Následovat budou další krajská města v České republice, kde má Bageterie své pobočky. Firma se tak snaží přispět k omezení pohybu lidí po městech a nabízí zákazníkům možnost si nechat jídlo dopravit domů. Zákazníci si mohou vybírat ze stejné nabídky pokrmů, jaká je na pobočkách.

Oblast rozvozu prozatím zahrnuje větší část Prahy, ale do budoucna by měla pokrýt celé město. Po vyhodnocení testovacího provozu za cca 14 dní bude následovat spuštění rozvozu ve všech krajských městech, ve kterých jsou kamenné pobočky Bageterie Boulevard, uvádí forma. Po skončení současné krizové situace a znovuotevření poboček v obchodních centrech začne služba BB Domů zavážet i z těchto restaurací v dalších městech.

Po Praze budou kurýři kombinovat pěší chůzi, kolo i auta, podle vzdálenosti od pobočky. Důraz bude také kladen na důsledná hygienická opatření, což potvrzuje i Jiří Štěpánek, provozní ředitel Bageterie Boulevard: „Všichni kurýři jsou vybaveni rouškami a rukavicemi, a navíc vyškoleni v rámci bezpečnostních a hygienických opatření. Předání nákupu proběhne tak, aby kurýr přišel se zákazníkem do minimálního kontaktu na velmi krátkou dobu. Také platba bude možná pouze bezhotovostně.“

Nabídka pokrmů dostupných pro rozvoz je totožná s aktuální nabídkou na pobočkách a zákazníci si mohou objednávat každý den od 11 do 21 hodinys doručením do 30 minut. Minimální částka pro objednávku je 300 Kč a doprava je zdarma. Je také možné si objednat jídlo s osobním vyzvednutím na pobočce. Tato objednávka není omezena žádnou minimální částkou a ani zpoplatněna nad rámec samotné hodnoty jídla. Platba je možná jen online a objednávat si lidé mohou na speciálním webu www.bbdomu.cz.

Stavba celého rozvozového systému byla ve vývoji, se kterým se počítalo na několik měsíců, ale vzhledem ke stávající situaci se celý proces stihl během několika dní.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia