Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Polovina dětí sledovala vyučování v TV. „UčíTelka zaujala i rodiče a pedagogy,“ těší ČT

Pondělní premiéra unikátního zábavně-vzdělávacího projektu UčíTelka přilákala k obrazovkám více než polovinu dětí, které v danou chvíli měly zapnutou televizi. Nově Česká televize vyjednala možnost vysílání i pro děti žijící v zahraničí. 

Nejen školní, ale i předškolní děti přilákalo v pondělí k obrazovkám premiérové vysílání pořadu UčíTelka. Ve skupině dětí ve věku 4-12 let se stal vůbec nejsledovanějším pořadem letošního roku na všech televizích. Pořad nesledovalo jen v průměru 147 tisíc dětí (4-14 let, při podílu na publiku 54, 8 %), ale i 155 tisíc dospělých. „Děti, rodiče i pedagogy pořad zaujal. Jen včera dostalo divácké centrum České televize 365 emailů, z toho naprostou většinu pochvalných, a stovky komentářů nám lidé píšou na sociální sítě. Rodiče nám posílají fotky a videa dětí, které si u pořadu úkoly z výuky zkouší,“ shrnuje generální ředitel České televize Petr Dvořák a dodává: „České televizi se také povedlo zareagovat na četné prosby o uvolnění pořadu pro internetové vysílání v zahraničí, ode dneška si jej mohou pouštět i děti, které nejsou zrovna v Česku.“

Běži i Odopledka pro starší děti

„Samozřejmě vnímáme i nápady a postřehy diváků, třeba k delším záběrům na tabuli, aby děti doma u obrazovek vše stihly, nebo nabídky pomoci od desítek organizací a firem na výukové materiály či zajímavé aktivity k doplnění vyučování. Vyhodnocujeme je a některé jistě do pořadu zařadíme,“ doplňuje vedoucí projektu Luboš Rosí.

Reklama
ČEZ

Česká televize vytvořila speciální vzdělávací blok věnovaný školákům v reakci na uzavření škol v celé České republice. Kromě dopolední UčíTelky nabízí kanál ČT2 blok Odpoledka určený především starším žákům. Speciální výukový program vysílá v úterý a ve čtvrtek také Jednička České televize. Pořad Škola doma pomůže studentům, kteří se připravují na přijímací zkoušky na střední školy nebo víceletá gymnázia.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)