Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pepsi uvádí další příchuť. Limetku a višeň doplní nově exotické mango

Známá značka colových nápojů uvádí na český trh Pepsi Mango. Řada ochucených Pepsi se tím nově rozšiřuje také o exotickou příchuť. Stejně jako Pepsi s limetkou nebo višní je i Pepsi Mango jen v bezkalorické variantě. Představení produktové novinky doprovází podpora v digitálním prostředí.

Produkt Pepsi Mango budou podporovat influenceři na sociálních sítích, pro tradiční Pepsi Max chystají výrobci kampaň v TV.

„Bezkalorické colové nápoje s příchutí jsou u českých zákazníků v  kurzu. Věříme, že i Pepsi Mango se rychle stane vyhledaným nápojem a  naváže na popularitu našich příchutí limetky a višně,“ říká Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR a SR.

Reklama

Příchuť manga byla vybrána z několika dalších ochucených variant na základě spotřebitelského testování. Tato exotická ovocná příchuť je navíc v  colovém segmentu na českém trhu unikátní.

Pepsi svou novinku podpoří v digitálním prostředí, zejména na sociálních sítích, kde počítá mimo jiné se zapojením influencerů.

Pepsi Mango je dostupná v  plechovkách o objemu 0,33 litru a PET lahvích o objemu 0,5 litru, 1,5 litru, 2 litry a 2,25 litru. V obou formátech se představí s letos nově uvedeným designem svých etiket. Pepsi s příchutí manga je k dostání v  tradiční maloobchodní síti.

Bezkalorické nápoje jsou v kurzu

Snižování kalorické hodnoty cukru v limonádách je trend, který v posledních letech posiluje i mezi českými zákazníky. Proto se během dubna a května dostane podpory formou kampaně i bezkalorickému nápoji Pepsi Max. „Kampaň na Pepsi Max bude mít čistě produktový charakter s cílem podpořit celý segment colových limonád bez cukru,“ doplňuje Kateřina Komárková s tím, že Pepsi Max se představí v televizním spotu a v  digitálním prostředí.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)