Známá značka colových nápojů uvádí na český trh Pepsi Mango. Řada ochucených Pepsi se tím nově rozšiřuje také o exotickou příchuť. Stejně jako Pepsi s limetkou nebo višní je i Pepsi Mango jen v bezkalorické variantě. Představení produktové novinky doprovází podpora v digitálním prostředí.
Produkt Pepsi Mango budou podporovat influenceři na sociálních sítích, pro tradiční Pepsi Max chystají výrobci kampaň v TV.
„Bezkalorické colové nápoje s příchutí jsou u českých zákazníků v kurzu. Věříme, že i Pepsi Mango se rychle stane vyhledaným nápojem a naváže na popularitu našich příchutí limetky a višně,“ říká Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR a SR.
Příchuť manga byla vybrána z několika dalších ochucených variant na základě spotřebitelského testování. Tato exotická ovocná příchuť je navíc v colovém segmentu na českém trhu unikátní.
Pepsi svou novinku podpoří v digitálním prostředí, zejména na sociálních sítích, kde počítá mimo jiné se zapojením influencerů.
Pepsi Mango je dostupná v plechovkách o objemu 0,33 litru a PET lahvích o objemu 0,5 litru, 1,5 litru, 2 litry a 2,25 litru. V obou formátech se představí s letos nově uvedeným designem svých etiket. Pepsi s příchutí manga je k dostání v tradiční maloobchodní síti.
Bezkalorické nápoje jsou v kurzu
Snižování kalorické hodnoty cukru v limonádách je trend, který v posledních letech posiluje i mezi českými zákazníky. Proto se během dubna a května dostane podpory formou kampaně i bezkalorickému nápoji Pepsi Max. „Kampaň na Pepsi Max bude mít čistě produktový charakter s cílem podpořit celý segment colových limonád bez cukru,“ doplňuje Kateřina Komárková s tím, že Pepsi Max se představí v televizním spotu a v digitálním prostředí.