Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejprve odložen, pak definitivně zrušen. Festival D&AD ustoupí pandemii

Tradiční festival Design and Art Direction (D&AD), na kterém se udílejí ceny v oblasti designu a reklamy, se letos neuskuteční.

Tvůrci nejzajímavějších projektů dostávají D&AD Tužky, a to každoročně už od roku 1963. Kvůli výskytu koronaviru se však letos poprvé v historii ceremonie konat nebude. Pořadatelé ji sice nejprve odložili z 3. dubna na neurčito, později však přistoupili k definitivnímu řešení.

„Musíme si zachovat odstup a střízlivý pohled na situaci. Naší prioritou je zdraví a pohoda lidí,“ uvedli pořadatelé v prohlášení na svých stránkách.

Reklama
Abovalve

„Věříme však, že nejlepší práce za posledních 12 měsíců si zaslouží ocenění. Naše porota se shromáždí alespoň digitální, aby posoudila letošní projekty. Vymýšlíme způsob, jak oslavit vítěze Tužky s naší komunitou.“

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)