Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Cannes Lions se uskuteční až na pozdim, „lvíčata“ svou tvořivost poměří on-line

Dopady šíření koronaviru pocítí i tradiční výroční festival kreativity Cannes Lions. Nejde však o nic fatálnějšího, než je změna původního termínu.

Letošní 67. ročník vyhlášené soutěže kreativců Cannes Lions se pro prevenci šíření nákazy koronavirem přesouvá o několik měsíců. Místem konání zůstává Cannes, namísto tradičního června se však akce uskuteční až na podzim, ve dnech 26. – 30. října 2020.

Festival Cannes Lions je úzce propojeny s akcí Young Lions. I tu v souvislosti s aktuální situací čeká změna. Soutěž mladých kreativců se původně měla konat v Praze, pořadatelé ze společnosti Lionhearthed ale nechtějí riskovat zdraví účastníků, a tak letošní ročník kvůli řádění koronaviru přesunuli do „on-line prostoru“. Tvořivost poměří celkem 56 přihlášených týmů. Zápolení „lvíčat“ potrvá pět dní, od pátku 27. března, do 2 dubna 2020.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)