Reklama
Megaboard

Cannes Lions se uskuteční až na pozdim, „lvíčata“ svou tvořivost poměří on-line

Dopady šíření koronaviru pocítí i tradiční výroční festival kreativity Cannes Lions. Nejde však o nic fatálnějšího, než je změna původního termínu.

Letošní 67. ročník vyhlášené soutěže kreativců Cannes Lions se pro prevenci šíření nákazy koronavirem přesouvá o několik měsíců. Místem konání zůstává Cannes, namísto tradičního června se však akce uskuteční až na podzim, ve dnech 26. – 30. října 2020.

Festival Cannes Lions je úzce propojeny s akcí Young Lions. I tu v souvislosti s aktuální situací čeká změna. Soutěž mladých kreativců se původně měla konat v Praze, pořadatelé ze společnosti Lionhearthed ale nechtějí riskovat zdraví účastníků, a tak letošní ročník kvůli řádění koronaviru přesunuli do „on-line prostoru“. Tvořivost poměří celkem 56 přihlášených týmů. Zápolení „lvíčat“ potrvá pět dní, od pátku 27. března, do 2 dubna 2020.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále