Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kampaň ve zkratce: Na jogurt potřebujete lžíci. Na reklamu pro něj taky

Mlékárna Kunín podpořila uvedení nového Selského jogurtu na trh outdoorovou kampaní doplněnou o netradiční maketu lžíce.

Kampaň proběhla v Praze ve dvou po sobě jdoucích termínech. Od 29. 9. do 12. 10. 2015 a od 13. 10. do 26. 10. 2015.

V každém termínu klient využil síť 270 citylightů a dvě celopolepené zastávky se speciální 3D nástavbou – lžičkou na jogurt. V prvním termínu to byly zastávky na Florenci a na I. P. Pavlova, ve druhém termínu se jednalo o zastávky na náměstí Republiky a na Andělu před OC Nový Smíchov.

Reklama
ČEZ

Kampaň propagovala kvalitní vlastnosti jogurtu – hustou konzistenci a přírodní složení. Zadání dodal klient, řešení realizovala JCDecaux.

Celá výroba byla pojata tak, aby 3D lžíce Kunín byla co nejvíce podobná reálné kovové lžíci. Lžíce měla vylepšenou povrchovou úpravu, povrch byl broušen a přetmelen, následně pak opatřen ochranným lakem a nastříkán stříbrnou akrylátovou barvou.

Lžíce a jogurt byly vyřezané z EPS kuličkového polystyrenu, celé dílo bylo vyztuženo hliníkovým profilem, broušeno a tvarováno. Následně tmeleno a opatřeno ochranným lakem.

Rozměr 3D lžíce: délka cca 3,5 m, výška cca 1,2 m vč. podpěr. Kotveno ve vodorovné poloze do střešních lišt, kovové podpěry – výška 50 cm.

 

Autorka je marketingovou manažerkou JCDecaux Group

Tři a půl metru dlouhá lžíce vyžadovala speciální nátěr, aby co nejvíce připomínala svou skutečnou předlohu.

Foto: JCDecaux

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)