Kampaň ve zkratce: Na jogurt potřebujete lžíci. Na reklamu pro něj taky

Mlékárna Kunín podpořila uvedení nového Selského jogurtu na trh outdoorovou kampaní doplněnou o netradiční maketu lžíce.

Kampaň proběhla v Praze ve dvou po sobě jdoucích termínech. Od 29. 9. do 12. 10. 2015 a od 13. 10. do 26. 10. 2015.

V každém termínu klient využil síť 270 citylightů a dvě celopolepené zastávky se speciální 3D nástavbou – lžičkou na jogurt. V prvním termínu to byly zastávky na Florenci a na I. P. Pavlova, ve druhém termínu se jednalo o zastávky na náměstí Republiky a na Andělu před OC Nový Smíchov.

Kampaň propagovala kvalitní vlastnosti jogurtu – hustou konzistenci a přírodní složení. Zadání dodal klient, řešení realizovala JCDecaux.

Celá výroba byla pojata tak, aby 3D lžíce Kunín byla co nejvíce podobná reálné kovové lžíci. Lžíce měla vylepšenou povrchovou úpravu, povrch byl broušen a přetmelen, následně pak opatřen ochranným lakem a nastříkán stříbrnou akrylátovou barvou.

Lžíce a jogurt byly vyřezané z EPS kuličkového polystyrenu, celé dílo bylo vyztuženo hliníkovým profilem, broušeno a tvarováno. Následně tmeleno a opatřeno ochranným lakem.

Rozměr 3D lžíce: délka cca 3,5 m, výška cca 1,2 m vč. podpěr. Kotveno ve vodorovné poloze do střešních lišt, kovové podpěry – výška 50 cm.

 

Autorka je marketingovou manažerkou JCDecaux Group

Tři a půl metru dlouhá lžíce vyžadovala speciální nátěr, aby co nejvíce připomínala svou skutečnou předlohu.

Foto: JCDecaux

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia