8. Kitchen získali Bohemii Jihlava a web Crestylu

Pražská agentura Kitchen rozšířila portfolio svých klientů o výrobce křišťálového skla Bohemia Jihlava, pro kterého nově připraví kompletní on-line prezentaci. Agenturu oslovila firma na základě referencí a vzájemná spolupráce byla uzavřena pro celý příští rok. Součástí komunikace by měl být i videospot. Kitchen také během září uskutečnili rebranding vizuální identity developerské skupiny Crestyl, pro kterou kromě digitální a outdoorové kampaně připravili zbrusu nový korporátní web. Na únor pak developer připravuje masivní image kampaň na internetu, OOH nosičích, v tisku a prostřednictvím direct marketingu.

Nová podoba korporátního webu developerské skupiny Crestyl, která na únor chystá masivní image kampaň v režii agentury Kitchen.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345