Reklama
Megaboard

10. Začalo hlasování v anketě Sexistické prasátečko

Až do konce října může široká veřejnost na webu www.prasatecko.cz rozhodovat, kdo získá anticenu pro nejsexističtější reklamu. V letošním, sedmém ročníku shromáždili organizátoři z brněnské organizace Nesehnutí celkem 96 adeptů. Stejně jako loni se vedle komerčních projektů probojovaly do finále i politické reklamy. Na webu je možné dát hlas až třem reklamám. Druhého vítěze soutěže pak vybere odborná porota. Výsledky budou slavnostně vyhlášeny 6. listopadu. Loni si anticenu od veřejnosti vysloužila zlínská ČSSD, odborná porota odsoudila marketing havířovské TOP 09. V obou případech jejich reklamy využily jako dominantní prvek části nahého ženského těla. I tentokrát mezi nominacemi převažují reklamy, které pracují s dvojsmyslnými narážkami a zakládají si na fotkách nahých žen.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále