Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Začalo hlasování v anketě Sexistické prasátečko

Až do konce října může široká veřejnost na webu www.prasatecko.cz rozhodovat, kdo získá anticenu pro nejsexističtější reklamu. V letošním, sedmém ročníku shromáždili organizátoři z brněnské organizace Nesehnutí celkem 96 adeptů. Stejně jako loni se vedle komerčních projektů probojovaly do finále i politické reklamy. Na webu je možné dát hlas až třem reklamám. Druhého vítěze soutěže pak vybere odborná porota. Výsledky budou slavnostně vyhlášeny 6. listopadu. Loni si anticenu od veřejnosti vysloužila zlínská ČSSD, odborná porota odsoudila marketing havířovské TOP 09. V obou případech jejich reklamy využily jako dominantní prvek části nahého ženského těla. I tentokrát mezi nominacemi převažují reklamy, které pracují s dvojsmyslnými narážkami a zakládají si na fotkách nahých žen.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)