Publicis už má Sapient

Little black book

Komunikační uskupení Publicis Groupe minulý týden oznámilo, že dokončilo akvizici digitální společnosti Sapient Corporation, oznámenou loni v listopadu. Nadále platí, že Publicis pořídil Sapient přibližně za 3,7 miliardy dolarů. Výkonným ředitelem nové společnosti Publicis.Sapient se stal Alan J. Herrick. Daný obchodní krok by měl komunikační skupině Publicis pomoci zejména v Indii, kde má Sapient tradičně silnou pozici. Podle odborných serverů jde o největší a nejstrategičtější obchodní rozhodnutí svého druhu v komunikačním průmyslu za poslední rok.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard