Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Publicis už má Sapient

Little black book

Komunikační uskupení Publicis Groupe minulý týden oznámilo, že dokončilo akvizici digitální společnosti Sapient Corporation, oznámenou loni v listopadu. Nadále platí, že Publicis pořídil Sapient přibližně za 3,7 miliardy dolarů. Výkonným ředitelem nové společnosti Publicis.Sapient se stal Alan J. Herrick. Daný obchodní krok by měl komunikační skupině Publicis pomoci zejména v Indii, kde má Sapient tradičně silnou pozici. Podle odborných serverů jde o největší a nejstrategičtější obchodní rozhodnutí svého druhu v komunikačním průmyslu za poslední rok.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)