Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Peugeot do května nezbrzdí

Společnost Peugeot Česká republika představuje v letošním roce na českém trhu „nejmladší modelovou řadu ve své historii“. Vzhledem k velkému množství novinek se tak její komunikace soustřeďuje na kompletní portfolio produktů. Kampaně Peugeotu, které odstartovaly hned v lednu, proto poběží prakticky nepřetržitě až do května letošního roku. M&M to potvrdila šéfka PR společnosti Peugeot Česká republika Radka Matthey.

Reklamní ofenziva

Na lednovou akci 7 dní Peugeot naváže v únoru kampaň na crossovery 2008 a 3008 a kampaň na nový Peugeot 508. „Kampaň na crossovery Peugeot (modely 2008 a 3008) poběží v únoru i březnu, konkrétně od 9. února do 31. března. Hlavním tématem komunikace budou vybavené crossovery, výkupní bonus dvacet tisíc korun a zejména pětiletá záruka v ceně vozu,“ uvedla Radka Matthey. Kampaň podle ní bude zahrnovat televizní spoty, internetovou komunikaci a tiskovou inzerci v lifestylových a ekonomických časopisech a v časopisech pro muže i ženy.

V únoru proběhne médii také kampaň na nový Peugeot 508. Ta by se měla skládat ze sponzorských odkazů v televizním vysílání a opět z časopisové inzerce a on-line komunikace.

Reklama
MMcite

V dubnu chce Peugeot spustit další kampaň, tentokrát na podporu prodeje řady lehkých užitkových vozů. Na rozdíl od předchozích modelů by se nosným médiem této kampaně měly stát kromě internetu rozhlasové stanice. V květnu pak Peugeot zahájí svou druhou nejvýznamnější letošní kampaň, a sice tradiční dvouměsíční „roadshow“ nazvanou Peugeot Emotion Day. Rozsáhlý dvouměsíční projekt, v jehož rámci projíždí flotila testovacích vozů Peugeot celé Česko, bude doprovázet kampaň v denících, rozhlasu, na internetu a podpoří ji i direct mailing.

Všechny kampaně připravuje po kreativní stránce agentura Havas Worldwide, plánování a nákup médií má na starost mediální agentura OMD.


V pondělí 9. února startuje Peugeot velkou kampaň crossoverů 2008 a 3008, která poběží až do konce března.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)