Na festivalech chceme stánky pivovarů

Hudební festivaly navštěvují alespoň občas dvě pětiny české internetové populace, další pětina účast zvažuje. Na festivaly „táhnou“ především vystupující interpreti, ale neméně významným důvodem je i zábava s přáteli, kterou si chtějí užít hlavně účastníci nejmladší věkové kategorie do 29 let. Z nejoblíbenějších jsou respondenty uváděny např. letní festivalová šňůra České a moravské hrady, Colours of Ostrava, Majáles, Masters of Rock, Votvírák, Rock for People a Benátská noc. Oblíbené jsou ale i různé regionální hudební festivaly.

Součástí hudebních festivalů bývají i sponzorské stánky, u kterých se zástupci různých společností snaží pestrou škálou aktivit alespoň na chvíli získat pozornost návštěvníků. Tyto stánky navštěvuje necelá třetina účastníků festivalů, ostatní takové stánky spíše zaznamenali, ale čtvrtina návštěvníků tvrdí, že si těchto stánků nevšímá, protože je nezajímají.

Sponzorské stánky jsou oblíbenější u lidí do 29 let. Pokud by si mohli účastníci vybrat, preferovali by zejména prezentace pivovarů a společností poskytujících zážitky (zorbing, bungee jumping nebo let balonem). S odstupem následují vzorky potravin, móda, vinařství atd. Ženy preferují zážitky, módu a nealko, muži pivo a energy drinky. Z možných aktivit u sponzorských stánků by pak respondenti nejvíce ocenili soutěže, ochutnávky a rozdávání výrobků.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia