Hudební festivaly navštěvují alespoň občas dvě pětiny české internetové populace, další pětina účast zvažuje. Na festivaly „táhnou“ především vystupující interpreti, ale neméně významným důvodem je i zábava s přáteli, kterou si chtějí užít hlavně účastníci nejmladší věkové kategorie do 29 let. Z nejoblíbenějších jsou respondenty uváděny např. letní festivalová šňůra České a moravské hrady, Colours of Ostrava, Majáles, Masters of Rock, Votvírák, Rock for People a Benátská noc. Oblíbené jsou ale i různé regionální hudební festivaly.
Součástí hudebních festivalů bývají i sponzorské stánky, u kterých se zástupci různých společností snaží pestrou škálou aktivit alespoň na chvíli získat pozornost návštěvníků. Tyto stánky navštěvuje necelá třetina účastníků festivalů, ostatní takové stánky spíše zaznamenali, ale čtvrtina návštěvníků tvrdí, že si těchto stánků nevšímá, protože je nezajímají.
Sponzorské stánky jsou oblíbenější u lidí do 29 let. Pokud by si mohli účastníci vybrat, preferovali by zejména prezentace pivovarů a společností poskytujících zážitky (zorbing, bungee jumping nebo let balonem). S odstupem následují vzorky potravin, móda, vinařství atd. Ženy preferují zážitky, módu a nealko, muži pivo a energy drinky. Z možných aktivit u sponzorských stánků by pak respondenti nejvíce ocenili soutěže, ochutnávky a rozdávání výrobků.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.