Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Letní sezona pivovarů? Produktové novinky i nové kampaně na stávající značky

S novou kampaní přichází pivovar Bernard. Nazval ji Rotující pípa, a jak je pro tento pivovar typické, vystupuje v ní přímo majitel společnosti Stanislav Bernard. Podle PR manažera pivovaru Zdeňka Mikuláška chce „reagovat na problém přehnaného feminismu“. Pivovarník je proto na několika vizuálech ztvárněn jako žena v různých oblečcích. Na konci roku 2015 vyvolala kritiku jeho kampaň s motivem pin-up girls.

Pivovary Staropramen začátkem léta zákazníkům blíže představily tři značky – Staropramen Granát, Jedenáctka a Světlý. „Součástí kampaně byly i limitované várky piva v hospodách a restauracích,“ přiblížila PR manažerka pivovaru Denisa Mylbachrová. Staropramen se přes léto spojí s hudebními festivaly, jako jsou Rock for People, Hrady.cz, Votvírák, Mezi ploty, Rock for Churchill nebo Letní Letná. V oblasti „netradičních pivních kategorií“ ohlásil Staropramen novinky u produktu Cool. Na trhu se objevil ve dvou příchutích nealkoholické varianty: Cool Nealko Lemon a Cool Nealko Bezový květ.

Přes léto bude v televizi, tisku a v místech prodeje k vidění kampaň na podporu letošní novinky Frisco Lesní ovoce z portfolia Plzeňského Prazdroje. Se sdělením „Kočky mají pré“ je prezentována jako nápoj na večer s partou kamarádek (více v MAM 20/2017).

Reklama
ČEZ

„Dobročinné“ nealko

Do světa chmelového moku vstupuje moštárna F. H. Prager. Představila nealko piva typu ale, IPA a stout. Právě ta vidí jako mezeru na trhu. „Chybí nám tu dobré nealko. Víme, nealko piv je na trhu hromada. Ale chutná vám to? Nám ne. Nechutná to jako pivo,“ vysvětluje.

Z prodeje svého chmelového nápoje chtějí majitelé podpořit dobročinné projekty. „Každý měsíc chceme část obratu darovat na nějaký zajímavý projekt, který bude mít sociální charakter,“ přibližuje spolumajitel moštárny Ondřej Frunc.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)