S novou kampaní přichází pivovar Bernard. Nazval ji Rotující pípa, a jak je pro tento pivovar typické, vystupuje v ní přímo majitel společnosti Stanislav Bernard. Podle PR manažera pivovaru Zdeňka Mikuláška chce „reagovat na problém přehnaného feminismu“. Pivovarník je proto na několika vizuálech ztvárněn jako žena v různých oblečcích. Na konci roku 2015 vyvolala kritiku jeho kampaň s motivem pin-up girls.
Pivovary Staropramen začátkem léta zákazníkům blíže představily tři značky – Staropramen Granát, Jedenáctka a Světlý. „Součástí kampaně byly i limitované várky piva v hospodách a restauracích,“ přiblížila PR manažerka pivovaru Denisa Mylbachrová. Staropramen se přes léto spojí s hudebními festivaly, jako jsou Rock for People, Hrady.cz, Votvírák, Mezi ploty, Rock for Churchill nebo Letní Letná. V oblasti „netradičních pivních kategorií“ ohlásil Staropramen novinky u produktu Cool. Na trhu se objevil ve dvou příchutích nealkoholické varianty: Cool Nealko Lemon a Cool Nealko Bezový květ.
Přes léto bude v televizi, tisku a v místech prodeje k vidění kampaň na podporu letošní novinky Frisco Lesní ovoce z portfolia Plzeňského Prazdroje. Se sdělením „Kočky mají pré“ je prezentována jako nápoj na večer s partou kamarádek (více v MAM 20/2017).
„Dobročinné“ nealko
Do světa chmelového moku vstupuje moštárna F. H. Prager. Představila nealko piva typu ale, IPA a stout. Právě ta vidí jako mezeru na trhu. „Chybí nám tu dobré nealko. Víme, nealko piv je na trhu hromada. Ale chutná vám to? Nám ne. Nechutná to jako pivo,“ vysvětluje.
Z prodeje svého chmelového nápoje chtějí majitelé podpořit dobročinné projekty. „Každý měsíc chceme část obratu darovat na nějaký zajímavý projekt, který bude mít sociální charakter,“ přibližuje spolumajitel moštárny Ondřej Frunc.