Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejvíce sledujeme předpovědi počasí on-line

S dubnem se typicky pojí tzv. aprílové počasí, tedy velká proměnlivost, střídání množství oblačnosti i teplot. Více než kdy jindy tak pro nás může být důležitá předpověď počasí. Tu alespoň někdy sleduje devět z deseti Čechů, pravidelnými zájemci jsou zejména lidé starší 45 let. Nejvíce se spoléháme na předpovědi dostupné na internetu, dále také v mobilních aplikacích a v televizi. Televiznímu zpravodajství častěji důvěřují ženy a lidé starší 45 let.

Z internetových portálů vedou ty české nad zahraničními – zatímco české navštěvuje osm z deseti zájemců o předpověď, zahraniční sleduje necelá polovina. Populární je zejména počasí na portálu Seznam.cz a také stránky Českého hydrometeorologického ústavu. Seznam.cz je oblíbený zejména mezi ženami, ČHMÚ zase mezi vysokoškoláky. Muži více než ženy navštěvují zahraniční weby s počasím. Ze zahraničních portálů se největší oblibě těší Yr.no, častěji u vysokoškoláků. Lidé bez maturity naopak zahraniční weby tolik nevyhledávají. Většina (86 %) lidí, kteří předpověď počasí sledují, se jí rovněž řídí při plánování svého dne (častěji obyvatelé velkoměst). Počasí typicky přizpůsobujeme naše volnočasové aktivity i oblečení (hlavně ženy a mladší lidé). Rovněž domácí práce, jako například zahradničení nebo praní, si mnohdy plánujeme podle toho, „jak hlásí“. Častěji tak činí lidé z malých obcí do pěti tis. obyvatel.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Více informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)