Chytrá Horákyně: „Ne“ z nás dělá to, čím jsme

Každý máme svůj vnitřní hlas, který nás svádí k nepěkným věcem.

V případě nejnovější reklamy Budvaru je to hlas jak vystřižený z Birdmana, temná postava, která našeptává hostinskému, aby podlehl vlastní lakotě a nenávisti k hostům – tu natočil podměrečné pivo, tu upřel místo u stolu staříkovi, který celý večer ucucává jen jeden kousek.

Je to další podivuhodný způsob, jak zobrazit koncept „,Ne‘ z nás dělá to, čím jsme“.

Pro značku je šťastné, že se přestalo bojovat o odsun/neodsun Budvaru z Budějovic a koncept se vrátil zpátky k lidem.

Ovšem tajemný hlas pokládá i otázku: Kolik lidí chce během pití piva prožívat podobná dilemata vlastní morální identity a kolik si jich chce spíš od svého svědomí u půllitru odpočinout?

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba