Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrá Horákyně: „Ne“ z nás dělá to, čím jsme

Každý máme svůj vnitřní hlas, který nás svádí k nepěkným věcem.

V případě nejnovější reklamy Budvaru je to hlas jak vystřižený z Birdmana, temná postava, která našeptává hostinskému, aby podlehl vlastní lakotě a nenávisti k hostům – tu natočil podměrečné pivo, tu upřel místo u stolu staříkovi, který celý večer ucucává jen jeden kousek.

Je to další podivuhodný způsob, jak zobrazit koncept „,Ne‘ z nás dělá to, čím jsme“.

Reklama
MMcite

Pro značku je šťastné, že se přestalo bojovat o odsun/neodsun Budvaru z Budějovic a koncept se vrátil zpátky k lidem.

Ovšem tajemný hlas pokládá i otázku: Kolik lidí chce během pití piva prožívat podobná dilemata vlastní morální identity a kolik si jich chce spíš od svého svědomí u půllitru odpočinout?

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)