Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dokázali jsme, že to dokážeme

Zvenčí to na adrese Pernerova 55, jen několik desítek metrů od newsroomu Economie, vypadá naprosto normálně. Na parkovišti stojí standardní setup – BMW, Audi, Ford Focus ve verzi ST, prostě normální agenturní vozový park. Chybí jen Range Rover spolumajitele Marka Šebesťáka.

Uvnitř však chybí taky 12 lidí, tedy polovina zaměstnanců PR agentury Pleon Impact. Její nově jmenovaný ředitel Filip Řepa říká, že stávající situaci považuje za výzvu. No vida, my jsme ji považovali za problém.

„Z agentury odešel Pavel Tesař, který si založil vlastní firmu. Působil tady asi 15 let, takže chápu, že měl potřebu změny. A s sebou si odvedl tým lidí, se kterým byl zvyklý pracovat, což je taky logické. Vidím v tom příležitost. Mohu si tady sestavit tým podle aktuálních potřeb klientů a z lidí, se kterými jsem lidsky i profesně v pohodě,“ vysvětluje situaci v agentuře Filip Řepa.

Reklama

Dodává, že odchod většiny zaměstnanců byl „řízený a očekávaný“, u některých lidí byl však „docela rychlý“. „Nespatřovali jsme důvod k jejich dalšímu setrvání v agentuře,“ připouští.

Nově však do agentury zatím nastoupili jen tři lidé, včetně jeho samotného. „Nechceme se vydávat cestou elévů, ale angažovat lidi, kteří už mají nějaké zkušenosti a branže je baví,“ zdůvodňuje to.

Upozorňuje, že s account directory, kteří z firmy odešli na konci února, došlo ke koordinovanému předání klientů a ujasnění jejich další komunikační strategie. „Byli jsme schopni klienty přesvědčit, že stávající situace se nijak nedotkne servisu, na který byli zvyklí. Žádný z nich neřekl, že s námi nechce dál spolupracovat. Spolupráce se naopak rozvíjí,“ říká Řepa, připouští ovšem, že subjekty, které odešly do nově vzniklé agentury, pochopitelně o svých kvalitách už přesvědčit nemohli.

„Chci, aby Pleon nebyl jen PR agentura, ale komunikační agentura, která dokáže nabídnout mnohem větší portfolio služeb,“ přibližuje Řepa svou představu fungování firmy. Konkrétně se chce víc zaměřit na digitální marketing, virální videa, CRM systémy nebo guerilla marketing.

Zmiňuje ještě volné uskupení agentur Kotelna 55, které spojuje jednak zmiňovaná adresa, ale taky to, že tyto subjekty mají v úmyslu nabízet společné služby. „Jsme otevřené uskupení, nebráníme se tomu, aby sem přišly nějaké další subjekty,“ dodává Řepa. A my dodáváme, že nějaké volné místo by v čísle 55 ještě bylo.

Filip Řepa na pozici managing directora Pleonu plánovaně nahradil spolumajitelku Zdeňku Svoboda Kuhnovou, která se s příchodem druhého dítěte chce víc věnovat rodině. Ale spadl do toho tak trochu po hlavě.
Foto: Václav Kozák

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)