S novým vizuálním stylem vstupuje do zimní sezony tradiční běh na lyžích Jizerská 50. Za jeden z nejvýznamnějších masových běhů na lyžích na světě mají „mluvit“ příběhy jeho jednotlivých účastníků. Novou identitu závodu vytvořila „kreativní jednotka“ WeAreGinger ve spolupráci s agenturou Raul, která je marketingovým partnerem sportovní akce.
Jednotlivé vizuály ukazují známé osobnosti, které „psaly historii závodu“, ale i jeho běžné účastníky. Prvních deset tváří vybrali tvůrci konceptu, během 49. ročníku závodu, jenž se poběží na počátku ledna, se bude dál vybírat ze všech sportovců, kteří se na start závodu postaví.
„Jizerská 50 je závod pro všechny bez rozdílu věku, výkonnosti či zkušeností. Její legendu tvoří samotní účastníci. Každý má svou osobní výzvu – kamaráda, profesionála nebo své vlastní možnosti. Každý má jinou motivaci a to odráží nejrůznější osobní příběhy,“ vysvětluje koncept Jiří Langpaul, kreativní ředitel agentury WeAreGinger.
Součástí nového komunikačního stylu je i běžecká stopa, která se objeví na všech materiálech soutěže – na webu, startovních číslech, merchandisingových předmětech, v navigaci na místě nebo v televizní grafice.
„Chtěli jsme komunikaci dát prvek, který se kromě loga prolne do všech materiálů. Běžecká stopa je charakteristická pro klasické běžecké lyžování,“ vysvětluje Petr Lešek, managing director agentury Raul.
Komunikaci doplní i microsite, která přinese příběhy všech deseti nových tváří závodu.
Součástí nového vizuálního stylu je i nový claim Můj osobní závod.
Foto: Raul