Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

KLM nabízí svatební cestu snů za YouTube film

Aerolinky KLM finišují soutěž o svatební cestu snů. Kampaň s názvem Love Miles propaguje výhody věrnostního programu pro cestující Air France a KLM s názvem Flying Blue. Zasnoubené nebo čerstvě oddané páry mohou vyhrát svatební cestu do destinace dle vlastního výběru – stačí jen nahrát příběh své lásky a podělit se o něj. Soutěž bude propagována na facebookových a webových stránkách obou aerolinek, letáky na pražském letišti Václava Havla a ve vybraných svatebních a zkrášlujících salonech v celé České republice. Na soutěž budou rovněž poutat on-line bannery.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)