KLM nabízí svatební cestu snů za YouTube film

Aerolinky KLM finišují soutěž o svatební cestu snů. Kampaň s názvem Love Miles propaguje výhody věrnostního programu pro cestující Air France a KLM s názvem Flying Blue. Zasnoubené nebo čerstvě oddané páry mohou vyhrát svatební cestu do destinace dle vlastního výběru – stačí jen nahrát příběh své lásky a podělit se o něj. Soutěž bude propagována na facebookových a webových stránkách obou aerolinek, letáky na pražském letišti Václava Havla a ve vybraných svatebních a zkrášlujících salonech v celé České republice. Na soutěž budou rovněž poutat on-line bannery.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen