Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Slow TV je úspěšná i u Britů

Fenomén takzvané pomalé televize, který ve skandinávských zemích přikoval k obrazovkám miliony diváků, zaujal i u Britů. Televizní stanice BBC 4 zařadila tento formát do svého vysílání tento týden poprvé. Vyznačuje se dlouhou, až několikahodinovou stopáží bez jakéhokoliv střihu, komentáře či hudebního podkladu. Deník The Guardian uvedl, že diváky nejvíce zaujala pondělní nabídka Slow TV, která představila filmy zachycující zpěv ptáků a výrobu skleněného džbánu. Programy sledovalo až 423 tisíc diváků a stanici přinesly 1,8 tržního podílu, což představuje standardní výkon veřejnoprávní BBC.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)