Do Technického muzea v Brně s aplikací Spothill

Technické muzeum v Brně se spojilo s brněnskou firmou Neogenia a jako první u nás vytvořilo projekt, při kterém zapojilo do akce tzv. proximity marketing. Prostřednictvím technologie Bluetooth, aplikace Spothill a malých vysílačů spustily pro návštěvníky muzea interaktivní hru, která je provede všemi expozicemi a postupně nabídne soutěžní otázky, které souvisejí s vystavenými exponáty. „Již několik dní od spuštění máme velmi pozitivní reakce,“ řekl Marek Kozel z oddělení marketingu

muzea.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345