V sezoně – tzn. od jara do podzimu – se na kolo posadí většina Čechů (78 % internetové populace). Přibližně třetina (36 %) jezdí na kole v sezoně alespoň jednou týdně. Alespoň jednou měsíčně pak polovina (52 %). Muži jsou častěji pravidelnými cyklisty, ženy naopak více příležitostnými. Při výběru nového kola hraje hlavní roli cena, dále pak jízdní vlastnosti, pohodlnost a kvalita kola. Méně důležitý je design (více preferován u mladších) nebo hmotnost kola, kterou ocení spíše starší věkové kategorie, nad 45 let. Značka je pak všeobecně málo důležitá. Maximální cena, kterou jsou lidé ochotni zaplatit za nové kolo, se v průměru pohybuje kolem 10 000 Kč. Téměř tři čtvrtiny by za kolo nezaplatily více než 12 000 Kč (72 % internetové populace), najdou se však i fandové cyklistiky, kteří by za nové kolo dali i více než 50 000 Kč (2 % internetové populace). Funkční prádlo využívají při jízdě na kole ženy i muži přibližně stejně. Celkově jej využívá více než polovina (53 %) internetové populace, ve spojení s cyklistikou pak čtvrtina (26 %). Záleží ovšem na pravidelnosti cyklovyjížděk – čím jsou častější, tím spíš cyklista toto funkční prádlo využívá. Ze značek je nejoblíbenější Moira, s odstupem pak Craft, Klimatex a Nike.
Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.
Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.