Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Merrell sponzoruje horské závody

Vybudování vlastní běžecké komunity a sponzoring speciálních horských běžeckých závodů jsou součástí nové marketingové strategie značky outdoorové obuvi Merrell, která se chce víc zaměřit na běžce. Značka ještě loni uvažovala, že si pro svou prezentaci uspořádá vlastní závod, aktuálně se ale spojila s agenturou 3THX, která pořádá horské závody Valašský Hrb a Jesenický maraton. „Jsou to ideální závody stvořené přímo pro naši komunikaci. Oba podniky jsou již zavedené, organizace je na vysoké úrovni, pořadatel má velmi dobře propracovanou také komunikaci se svými závodníky, což je pro naši strategii ideální,“ vysvětluje marketingová manažerka Jana Trhlíková. Merrell vstupuje do obou závodů jako první a zároveň hlavní partner.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu