Merrell sponzoruje horské závody

Vybudování vlastní běžecké komunity a sponzoring speciálních horských běžeckých závodů jsou součástí nové marketingové strategie značky outdoorové obuvi Merrell, která se chce víc zaměřit na běžce. Značka ještě loni uvažovala, že si pro svou prezentaci uspořádá vlastní závod, aktuálně se ale spojila s agenturou 3THX, která pořádá horské závody Valašský Hrb a Jesenický maraton. „Jsou to ideální závody stvořené přímo pro naši komunikaci. Oba podniky jsou již zavedené, organizace je na vysoké úrovni, pořadatel má velmi dobře propracovanou také komunikaci se svými závodníky, což je pro naši strategii ideální,“ vysvětluje marketingová manažerka Jana Trhlíková. Merrell vstupuje do obou závodů jako první a zároveň hlavní partner.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay