Ipsos zve na postmoderní ženy i využití smyslů

Výzkumná agentura Ipsos zahájila už 16. sérii jarních vzdělávacích seminářů. První z nich zkoumal problematiku zákaznického feedbacku, následující se budou věnovat specifické cílové skupině postmoderních žen, generaci Y a přítomnosti i budoucnosti mystery shoppingu. Celou sérii uzavře už šesté pokračování populárního semináře Senzorický Censydiam, které poprvé proběhne v angličtině. Úspěšná akce kvalitativní divize Ipsosu UU (Unlimited Understanding) se věnuje využití všech pěti smyslů a je určena těm, kdo se věnují problematice positioningu značek, produktovým kategoriím či segmentaci zákazníků.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345