Ipsos zve na postmoderní ženy i využití smyslů

Výzkumná agentura Ipsos zahájila už 16. sérii jarních vzdělávacích seminářů. První z nich zkoumal problematiku zákaznického feedbacku, následující se budou věnovat specifické cílové skupině postmoderních žen, generaci Y a přítomnosti i budoucnosti mystery shoppingu. Celou sérii uzavře už šesté pokračování populárního semináře Senzorický Censydiam, které poprvé proběhne v angličtině. Úspěšná akce kvalitativní divize Ipsosu UU (Unlimited Understanding) se věnuje využití všech pěti smyslů a je určena těm, kdo se věnují problematice positioningu značek, produktovým kategoriím či segmentaci zákazníků.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia