Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Herbadent má prémiové místo v dm drogeriích. Pokračuje v expanzi

Společnost Herbadent, která vedle bylinných zubních past vyrábí i sladová vína nebo bylinné koupele, pokračuje v expanzi se svými produkty. I z toho důvodu nyní „ovládla“ síť 232 prodejen drogerií dm markt, kde má na prodejní ploše prémiové umístění.

„Jsme velmi rádi, že si naši partneři dobře uvědomují, že za poslední rok, více než kdy jindy, v lidech rezonují hodnoty jako jsou tradice, vyrobeno v Česku a s úctou k přírodě“, říká Martin Hošek, šéf prodeje a marketingu značky.

„Hot spot je určen prémiovým dodavatelům, kteří si tímto způsobem chtějí zvýšit prodeje,“ uvedl Jiří Peroutka, manažer komunikace dm-drogerie markt. Prémiové umístění podle něj prodeje zvyšuje, roli hraje i konkrétní produkt a kategorie. Konkrétní však být nechtěl. „Nejlépe si vedou stojany na boku regálů. Tam jsou prodeje dramaticky vyšší,“ dodal.

Reklama
Know

Herbadent nedávno spustil i vlastní e-shop a začala prodávat produkty bez krabičky, které se tím zlevní o deset korun, pokud si zákazník tuto variantu zvolí. Před pandemií měla společnost v plánu vstoupit do prvního obchodního centra formou pop-upové instalace. Další uzavírka obchodů plány prozatím zbrzdila.

Značka Herbadent vznikla na pražském Smíchově v roce 1897. Zakládá si na tradici, bylinkách a osvědčených recepturách. Svou typickou zelenou barvou se snaží odlišit od záplavy podobně vyhlížejících konkurenčních produktů.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)