Eventový festival v Česku pro odborníky z event marketingu a eventové nadšence proběhne v termínu 23.-24. března ve virtuálním prostředí.
Eventový trh nikdy v historii nemusel čelit větším výzvám než za poslední rok. Jsou řešením situace online a virtuální eventy? Kdy a za jakých podmínek se nastartují „živé eventy“? Jak se s aktuální situací vypořádali jak přední eventoví hráči, tak i korporátní klienti? Na tyto otázky se budou snažit odpovědět čeští i zahraniční řečníci.
Ze zahraničních hostů vystoupí Salvatore Sagone, prezident světových eventových cen Bea World a CEO přední německé, mnoha cenami ověnčené agentury Vok Dams. Z korporátních klientů své case studies představí Miroslav Tuček (Česká spořitelna), Sandra Plachá (Mercedes-Benz Cars Česká republika), nebo Juraj Probala (Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia). Další speakeři z řad eventových odborníků se podělí o své zkušenosti a vize, a to Jan Kubinec (AV Media Events), Vít Rozehnal (Česká eventová asociace), Roman Muška (Prague Convention Bureau), Štefan Kozák (Creative Pro), Yemi AD (JAD Pro) nebo Kateřina Horynová (Event Arena).
Základní koncept celé akce zůstane zachován, v online prostředí se odehraje marketingová konference Event Vision i prezentace eventových dodavatelů Event Expo. V atraktivním prostředí 3D platformy EventPorta se online odprezentuje řada dodavatelů eventových služeb pomocí virtuálních stánků. Středeční konference je rozdělena do dvou tematických bloků, prvním jsou virtuální a online eventy a druhým návrat k živým eventům.
„Primárním motivem letošního Event Festu je ‚Postavme eventy znovu na nohy‘. I proto jsme virtuální prostředí, ve kterém se budeme všichni pohybovat, situovali do prostředí eventové stavby. Tedy prostoru, kde roste něco nového, v tomto případě se tedy znovu obnovuje trh, který byl velmi citelně zasažen a který se budeme snažit co nejdříve oživit,“ uvedl zakladatel Event Festu Norbert Pýcha.