Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

České značky koketují s Tiktokem

Čínská sociální síť populární zejména mezi mladými do 18 let zažívá boom. Potenciálu si všímají i české značky, které zkouší první kampaně.

V České republice využívá TikTok asi 1,1 milionu lidí měsíčně. Většina uživatelů této sítě jsou mladí lidé mezi 12-24 lety. Pro značky, které mají podobnou cílovou skupinu, představuje TikTik zajímavý kanál, jak je oslovit za ceny, které bývají nižší než v případě Youtube, Facebooku nebo Instagramu. Ze světových luxusních značek je na síti už i například Mercedes, Louis Vuitton či Dior a celá řada dalších. Z českých značek už si TikTok vyzkoušely například například Prima, která na TikToku propagovala seriál Sestřičky, Nova zase hledala zájemce o casting do další řady Superstar. Velmi úspěšnou kampaň mají za sebou například Hobžovy Strážnické brambůrky, Okay elektro, O2, Florea.cz nebo Footshop, testuje je Notino, Elektroworld a řada dalších.

Okaycz

Uvedení firmy Okay na TikTok – jde o doposud jednu z nejúspěšnějších organických kampaní na TikToku. Za 14 dní účet nashromáždil 40 500 sledujících, přes 346 000 lajků. Celkový počet zobrazení 2,7 milionu ze 7 videí. Následná vlastní tvorba firmy je v procesu.

Reklama
ČEZ
@okaycz

7/7 @welovefun na prodejně končí, ale Vánoce přicházejí?. Co si přeješ pod stromeček?? ? ##okaycz ##welovefuncz ##cesko

♬ It’s Beginning to Look a Lot Like Christmas – Perry Como & The Fontane Sisters – ???

Další videa zde.

Floreacz

Otestování platformy za pomoci TikTok Influencerů a soutěž o růže z vlastního profilu, která přinesla za 14 dní 1,1 milionu zhlédnutí na hashtagu #floreacz. Soutěžní video dosáhlo 41 000 zhlédnutí, přes 8 400 lajků a přes 5 000 komentářů pro zapojení do soutěže. 

@florea.cz

Sleduj a označ @__ nejlepší kamarádku ?‍♂️??‍♀️ 14.10 vybereme 10 z vás kterým přivezeme 100 růží ❤️. ##floreacz ##welovefuncz ##cesko ##soutez

♬ Blow Your Mind (Mwahchallenge) – Dua Lipa

Hobžovy Strážnické brambůrky 

Firma chtěla zvýšit povědomí o značce mezi lidmi do 20 let. Populární trendy taneční video na melodii Patatak (tanec pro vystrašení kameramana má v jejich verzi se skladníkem přes 4300 zhlédnutí), celkem Patatak získal na TikToku 3,3 milionu videí. Další bassdada s bratry Hobžovými dosáhlo 21 200 shlédnutí, odpovědi na otázky v písničce pak 293 tisíc shlédnutí. Hobžovy strážnické brambůrky si pro spolupráci vybraly influencera Davida Kaspřáka, který má 385 tisíc sledujících. Populární trendy video, které na TikToku v rámci zobrazení hashtagu #lokichallenge (Loki z Avangers) má 69 400 000 zobrazení. Brambůrky pro Lokiho od Kaspřáka dosáhly téměř milionu shlédnutí, 2,2 milionu mělo video Charakter-Lakomec. Celkem měla videa, která sdílel několik milionů shlédnutí.

O2

Kampaň, do které se zapojilo celkem 9 influencerů, získala 2,2 milionu zhlédnutí a přes 400 000 liků.

@andyindustries

tak doufam, ze vam ma rada pomohla? ##spoluprace ##O2YOU

♬ původní zvuk – ?andy in da streets?

Další videa zde.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)