Český online obchod Notino s parfémy a kosmetikou, který má i 27 kamenných prodejen na 24 evropských trzích, spouští poprvé od svého rebrandingu z Parfums.cz imageovou nadlinkovou komunikaci. Chce posílit znalost značky na trzích, kde zatím nepůsobí tak dlouho.
Firma se chce v marketingu aktuálně nejvíce zaměřit na Itálii, kde vidí potenciál k upevnění své pozice na trhu. Jako tvář pro televizní spoty Notino vybralo modelku a moderátorku Alenu Šeredovou, která je na tamním trhu známá i díky svému dřívějšímu svazku s italským brankářem Gianluigi Buffonem. Ten dnes působí v Italském klubu Juventus FC.
„Alena je paradoxně v Itálii známější než na českém trhu, proto jsme si ji vybrali. Máme s ní smlouvu na rok. Zahrnuje nadlinkové spoty a také účast na eventech,“ uvedl Oldřich Dostál brand marketing director Notina.
Reklama s Alenou Šeredovou vznikla ve spolupráci se zlínskou IS Produkcí. Její koncept připravil Dostál ve spolupráci s Martinou Juráňovou manažerkou brandu a kampaní a senior copywriterkou Vlastou Malycka Brzobohatou. Producentem byl Martin Gazda a režisérem Štěpán Zálešák. „Natáčelo se v polovině září v italském Turínu. Make-up zajistila Michaela Ohemová a vlasy Martin Tyl, jedničky ve svých oborech,“ doplnil Dostál.
Spot s Alenou Šeredovou poběží na kanálech Publitalia ’80, Sky a Discovery, stejně jako na internetu a sociálních sítích.
Detaily kampaně
Klient: Notino
Kreativní řešení: in-house
Producent: Martin Gazda
Režisér: Štěpán Zálešák
Mediamix: TV, social
Nasazení: listopad – prosinec