Slovenská Asociace digitálních marketingových agentur (ADMA) rozjela podcastový seriál ve spolupráci s digitálním expertem Rasťou Kiavčinem.
Seriál ADMA x Kiavčin bude každý měsíc reagovat na aktuální výzvy marketingové branže. Je určený především nadšencům marketingu, od agentur přes jejich klienty až po studenty a širokou veřejnost. Rasťu Kiavčina ADMA pro spolupráci zvolila, protože se věnuje vzdělávání o sociálních sítích včetně vlastního projektu Digitálci. Pro asociaci je pak cílem mít vlastní médium pro poskytování obsahu s přidanou hodnotou.
„ADMA se každoročně rozrůstá, už nás tvoří 27 agentur. A už delší dobu jsme hledali správný formát a médium, přes které bychom mohli trhu díky členským agenturám přinášet relevantní informace z digitálu a zároveň vzdělávat díky hodnotným poznatkům z praxe,“ říká k projektu Rasťo Bahurinský, prezident ADMA a šéf agentury This is Locco.
Rasťo Kiavčin k tomu dodává: „Baví mě, že ve světě virálu, rychlého obsahu, krátkých dynamických videí a roztříštěné pozornosti si ADMA vybrala podcast. Tomuto médiu v průměru věnujeme 20 až 40 minut, což je 600 až 1200krát více než reels. ADMA má co říct, a právě podcast jí umožňuje tyto myšlenky důkladně rozvinout a posluchačům je vstřebat.“
V první epizodě se podcast věnuje aktuální situaci na trhu s prezidentem ADMA Rasťou Bahurinským a členkou správní rady Blažkou Ambróz Sendrovičovou. V dalším díle pak se specialisty Matúšem Lovasem, Barbarou Lachovou a Danem Vachunem rozebírá přípravy na předvánoční sezonu. Celé epizody jsou dostupné na Spotify, YouTube a Apple Podcasts.